Spelare sökes här!

Startat av Clifford, maj 23, 2008, 16.24

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

@ Sjöstrand: Välkommen till Armagedon(lite sent men bättre sent än aldrig)!
Efter sommaren är jag sugen på att spela 40k, detta betyder typ september när jag jobbat klart. Jobbar som Scentekniker under sommaren och är generellt bortrest, skyller mitt sena svar här på jobbet :P

Ewers(samma forumnamn) har massa Tyranids som du säkert kan få låna för att spela om du ber snällt. Han har också ett par andra arméer och borde inte vara så svår att få till bordet. Skicka PM, det är inte säkert han läser denna tråden, tbh tror jag inte han gör det...Telefon funkar nog också utmärkt 8)

Jerry(Cracked_Open) och jag är väl dem som spelat mest 40k på sista tiden. Han dräglar i sömnen över sin nya IG codex å lär nog inte heller vara speciellt svår att få till bordet :wink: Jerry är dock utan internetuppkoppling atm tack vare att han flyttat nyss. Han nås utan tvivel bäst genom telefon :idea:

Robin borde spela mer 40k än han gör, taunta honom en del så borde han trilla dit. Dock smiter han på semester imorrn i två veckor så den absolut närmsta tiden lär inte han vara tillgänglig :o
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ola

Nån som vill möta 20 komp demoner imorrn?
Spelstart senast 12.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

jättem jorme

CitatNån som vill möta 20 komp demoner imorrn?
Spelstart senast 12.

kollar du inte dina pm?

Ola

Bara om det står att jag har ett.
Men imorrn passar för mig. 1730?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

jättem jorme

japp passar för mig med onsdag 17.30 då

ses  

ps tar nått komp 20 aktigt

Ola

mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Martin Larsson

Sjöstrand: Fortfarande 40k sugen? Sommaren är över för min del nu(har kommit hem), så intresset för att spela 40k är tillbaka :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

Skulle vilja spela lite 40k idag ( lördag ) för att lära mig lite för
turneringen imorgon.

Kan börja mellan två o fyra. Behöver inte spela en hel match
men minst tre rundor så jag lär mig.

cracked_open

Jag kan tyvärr inte idag då jag samlar manlighetspoäng igenom att sy gardiner tillsammans med min sambo och min mor idag.  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

dilba

Behöver spela lite med nya skaven. Kan nästan varje dag.

fia

ny i stan

dilba

Tisdag är min sämsta dag men jag kan fast då för vi börja runt kvart över tolv.

fia

jag kan torsdag med.. men tisdag kvart över tolv funkar för mig..
ny i stan

dilba

Vi spelar imorgon kvart över tolv då Fia.

fia

det har kommit upp lite skolarbete så jag kan kan inte i morgon.. vi har inlämning på onsdag så torsdag kan jag garanterat..
ny i stan