Spelare sökes här!

Startat av Clifford, maj 23, 2008, 16.24

Föregående ämne - Nästa ämne

biggabush

Tja Japanman,

Posta även på WH-trådarna här på forumet. Säkrare mission objective success där IMO.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

fia

nån som har lust att ta en match i veckan?
ny i stan

sjöstrand

Jag är intresserad av att spela denna veckan.
Kan vara på geddon senast 17.00 tom fredag, ledig hela helgen.

Kommer spela tyranids proxxy  :? . Om jag inte kan låna en arme, då behöver jag bara en liten headsup så jag kan plugga lite regler.

SMSa eller ring 0763102580

fia

jag spelar wfb.. det kom tydligen inte med..
ny i stan

sjöstrand

Hört rykten att det var mest fantasy i lokalerna, i värsta fall om ingen annan kan tänka sig damma av sina space marines, så kommer jag å hejar på den vars fantasy arme har mest Waagh!  :wink:

Ola

Hallå.
Jag har ett gäng tyranider som bara ligger och dammar.
Mycket monterat, inget målat.
Kan tänka mig att "låna" ut dom.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

sjöstrand

Citat från: "Ola"Hallå.
Jag har ett gäng tyranider som bara ligger och dammar.
Mycket monterat, inget målat.
Kan tänka mig att "låna" ut dom.

Asnajs, då kan jag proxxya det som fattas, så ser det inte så fattigt ut med enbart proxxy. :D
Bara hitta en motspelare då.

Jag kan ju se om inte man kan hjälpa dig Ola om du vill ha dom målade någon gång, eller om du inte vågar, kan jag göra lite snygga baser åt dom  :wink:

Angående WFB, kanske kan hitta en liten scaven arme hos en kompis om jag har tur. Men är helt oinsatt, får väll lära mig det också samt blood bowl om man vill vara med och spela   8)

Ola

Låter som en idé.
Ska bara be polaren som haft dom i flera års tid att skrapa fram dom.
40K-are är bla Larsson, Ewers, Jerry så vitt jag vet.

Jag hinner tyvärr inte spela den närmaste tiden, men annars är jag gärna med och visar lite WFB. Läsa boken är ju alltid ett tips, dock rättså tråkigt.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

dilba

Jag kanske kan spela mot dig på fredag Fia

fia

fredagen var den enda dagen jag inte kunde..
ny i stan

sjöstrand

Lyckats få tag i regelboken och skaven codex, tänkte läsa lite när jag kan. Har blädrat igenom elendet innan, måste bara fräsha upp det lite.
Så bygga arme kommer nog bli jobbigast med alla dessa val på gubbar och items, spells osv.

fia

okay.. jag kan juh inte mycket om skaven så med det är jag inte till så stor hjälp.. men spela när du känenr dig redo kan jag ställa upp på
ny i stan

sjöstrand

Vad spelar du fia?, så jag kan läsa på lite om dom också :wink:

fia

brettonia spelar jag..
ny i stan

emil

Tja, jag kan informera om att de däringa plankorna som använts till WFB å 40K m.m, så även under BSK, ja dom däringa med static grass, bruna lister, nubb osv är först 6*4 fot(spelstandard i WFB å 40K) med sina bruna lister.
Så om det är någon som kännt sig brun med sina figurer och nubb, så har dom aldrig varit det. Tänkte att intresseklubben kanske ville anteckna ner det.