wfb games day eller liknande?

Startat av fia, mars 22, 2007, 17.00

Föregående ämne - Nästa ämne

fia

Ser att folk håller på för fullt med att spela 40K.. men det finns kanske dom som inte spelar de (jag är en av dom)..
skulle det inte gå att arrangera nått liknande för wfb? jag är gärna med och hjälper till arragnera nått, men jag har inte så mycket erfarenhet av de.. men vill gärna.. och snart har jag en fungerade arme att spela med oxå...
ny i stan

Robin

Jag vann combat med 13.

cracked_open

Men du får gärna låna en 40K arme och testa detta episka rymdspel med gigantiska bössor och tunga rustningar  :wink:  Men visst håller jag med dig i frågan om en WFB dag och det har nog varit uppe i diskution men ingen har fått tummen ur bara.  :cry:
Hint till Robin jaga upp en WFB:are som kan anordna detta nu  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

fia

robin säg till om ni behöver hjälp med nått.. hjälper gärna till i mån om tid..

jag vet inte om 40k är nått för mig alltså. har sett på när folk spelat de.. men det är lite för mycket stora skjutvapen för mig.. man kan juh se på min lizardmenarme lixom. har oftast två units som skjuter..
ny i stan

Robin

Jag jobbar på riktlinjer för armébygge och format för dagen. Sen vet jag inte hur många dagar jag kommer att fixa själv, tänkte mest ta ansvar för Egon cup, Buffy Cup, KM i 40K och WHFB... Så folk som arrar själva GD:n är bra :)
Jag vann combat med 13.

jättem jorme

om ni kommer ha en wfb version av games day får man vara med då fast man är m-wolfare  :D

soulreaper

Citat från: "jättem jorme"om ni kommer ha en wfb version av games day får man vara med då fast man är m-wolfare  :D

Det är bara till att anmäla sig och komma ner och betala medlemsavgiften som är på billiga 100 spänn/år!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

jättem jorme

jag men jag menar la inte så fattar du la. jag menar ha en gemansam som games day är i 40k nu.

soulreaper

Citat från: "jättem jorme"jag men jag menar la inte så fattar du la. jag menar ha en gemansam som games day är i 40k nu.

Som vi har det nu så får alla som är medlemar i armagedon vara med på 40k nere på gedon...jag antar att om inte intresset är stort nog kan man ha det nere i kinna vilket ju varit kravet för det på 40k om jag inte missförståt saker och ting...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun