köpa figurer vart?

Startat av fia, mars 05, 2007, 12.24

Föregående ämne - Nästa ämne

fia

jag har sett att man kan köpa lite figurer på en affär på knalleland, hobbex.. men finns det någon mer stans att köpa figurer i stan? dom har nämligen sagt at jag får pengar för mina stula figurer.. så nu kan jag sart köpa nya..
ny i stan

Clifford

Stalltips från coachen:

köp begagnade figurer!


Tradera?
Traditions återuppväckta klotterplank?

fia

jag har fösökt hitta.. och det finns enbart en som har lizardmenfigurer ute för föräslgning och han svara inte i sin telefon och inte på mail heller.. så man måste kolla upp andra alternativ oxå....
ny i stan

Fluff

har det inte funnits en games workshop butik i gbg? finns den kvar?
tyvärr inte i borås då men...
ät en makaron till!

Clifford

Citat från: "Fluff"har det inte funnits en games workshop butik i gbg? finns den kvar?
tyvärr inte i borås då men...

Jo, den ligger vid Kompassen.

fia

ja.. den har jag sett.. men jag tänkte att det fanns nån bra här i Borås.. men då gör det inte de alltså..

är det nån i föreningen som har försökt få hobbex att ge armagedons medlemar rabbat vid köp av figurer?
ny i stan

Martoow

Det kanske man borde kolla upp :D
Man kan ku inte få mer än ett nej, eller hur? :)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

cracked_open

Jo geddoniter skall ha rabbat hos hobbex. Kommer inte ihåg vad den rabbaten låg på. Dock kan jag säga att den är/var näst intill obefintlig  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Clifford

Beställ figurer genom Gamers Vault istället, där har vi schyssta priser. Misstänker att rabatten hos Hobbex försvunnit då ingen handlade där.

På Gamers Vaults hemsida finns inga lösa figurer, men jag tror det sitter en speciell orderlista på anslagstavlan på Geddon.

fia

okay.. då ska jag kolla om upp de där..

jag tror jag går ner på hobbex och hör med dom.. kan juh vara så att dom ändrat sig och ger lite mer rabbat.. jag kommer att handla för ganska mycket då jag får mycket tillbax alla pengar från försäkringen plus lite till.. och vill juh ha de jag hade innan..
ny i stan

lt pain

Om du vill köpa beg så kolla in Blocket.se går alltid att pruta  :idea:

eller nytt på figurspel.se eller unispel.se eller gamemaniacs.se.
:wink:

fia

okay.. tack så mycket för alla förslag..
ny i stan

sebbe

gamers vault är iallafall det trevligaste alternativet, och om han inte har plockat bort sin utkörning till geddon så är det även det som kräver minst fysisk ansträngning! yay!
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Greger

Jag har en Bretonian-armé som jag kan tänka mig att sälja rätt billigt, om någon vill hämta den hos mig i Göteborg (alt. vänta till jag kommer till Borås, vilket kanske sker om ett par veckor).

Den är delvis målad. Om någon är intresserad kan jag lista upp vad som ingår. :)

pzkpfw

www.ebay.co.uk är trots fraktpriserna från england troligen det billigaste stället att hitta figurer.