gothcon

Startat av fia, februari 26, 2007, 20.15

Föregående ämne - Nästa ämne

fia

jag var precis ute och kollade bussar och tider till att åka fram och tillbax till gothcon (kanske lite tidigt men jag är sån) och insåg att det inte går att komma tillbax md buss till Borås efter 00.00.. och jag hade tänkt att åka hem och sova..

finns det någon som ska göra in med bil och som ska hem på kvällen som har två platser över? om inte det.. finns det någon som har lust att vara med och hyra en bil och därmed komma på hem kvällen?
ny i stan

jonte

Både på lördagsnatten (mellan fredag den 6:e och lördag den 7:e) och söndagsnatten  (mellan lördag den 7:e och söndag den 8:e) så går det en buss klockan 00.15 (Tågbuss 5401) och en buss klockan 02.00 (Tågbuss 5409).

Bussarna går från Nils Ericssons-terminalen, det stora schabraket vägg i vägg med centralstationen.

EDIT: Uppdaterade läsförståelsen lite.

fia

men varför kommer inte det upp när man söker på västtrafikshemsida? jag trodde det hade att göra med att det är helgdagar..
ny i stan

jonte

De körs inte i Västtrafiks regi utan av SJ.

fia

okay.. då är det inte så konstigt kanske.. tack så mycket
ny i stan

soulreaper

Om det är någon/några som vill med till gothcon så har jag en bil som kommer att avgå från borås ca: 21:30 på skärtorsdagen och åka tillbaka någon gång på söndagen, alla som är med i bilen delar på bensin just nu finns det 2 eller 3 platser kvar beroende på om linden skulle ha en plats...Först till kvarn och jag har ett stort bagage så figurer och sovsäckar och spel och allt går plats!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Robin

Om vi inte löser bil själva så kanske vi kan skicka med lite packning med dig? Vi är ju 3 figurspelare, så det blir ju svårt om det bara är 3 platser :)
Jag vann combat med 13.

soulreaper

Jodå det ska nog gå..Jag har fortfarande inte varit i kontakt med linden men ev. så finns det ju faktiskt plats för 3 figurspelare...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Robin

Vi är 4 kom jag på ;).
Jag vann combat med 13.

soulreaper

Citat från: "Robin"Vi är 4 kom jag på ;).

2/3 kan åka med mig 1/2 kan ta gothcon bussen!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

soulreaper

Detta är egentligen bara ett anouncment till brain, therese, per och linden...

Bilen avgår imorgon den 5/4 kl. 21:30 om ni vet med er att ni blir sena eller får förhinder på vägen ner ring mig då på 0705-745483 så fixar vi det. Hemresa har jag inte bestämt någon tid vi kan ju snacka om det imorrn eller under konventet. Pris: Bensinpengar som vi splittar på 5 vet inte riktigt hur mycket det blir per person men inte speciellt mycket..Om ni känner för någon speciell musik i bilen så är det kassetband som gäller då moderninteter som cd-spelare är onödigt...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun