ny i stan!

Startat av fia, februari 04, 2007, 18.12

Föregående ämne - Nästa ämne

fia

hej.. tror äntligen att jag hittat till rätt ställe.. jag vill rollspela lite och det verkar finnas många andra som oxå vill det.. och dte vekrar juh lovande..

tänkte att jag skulle komma ner till eran lokal nu i veckan och kolla lägen.. men tänkte bara säga att jag finns.. och vill spela..
ny i stan

cracked_open

Självklart är geddon rätt ställe  :wink:  :wink:  :wink:
Alla är välkomna och lira med oss ta med ett gott humör så ses vi vid spelbordet framöver   :D  :D  :D
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

fia

jag har nämligen försökt att lajva med lite folk på tåget.. men jag har alltid massor med saker på helgerna.. passar mig mycket bättre att spela mitt i veckan..
ny i stan

Clifford

Välkommen!  :wave:

Hoppas du kommer trivas. Det var många år sen senaste lajvet på Armagedon men det spelas desto mer vanligt rollspel och brädspel, vilket ju är enormt kul.

Här på forumet finns många rollspelstrådar som bara syns för de som spelar i de olika kampanjerna, så bara för att det kan "se tomt ut" på forumet så betyder det inte att vi inte spelar, det görs bara i smyg.
:wink:

Om du undrar nåt är det bara att fråga!

fia

men det märkst att det spelas och det är huvudsaken.. och bara det att folk kommer in och skriver tillbax bevisar juh att folk rör sig på forumet och alltså måste det finns desto fler som spelar..

tänkte jag skulle titta förbi i morgon.. tror att jag kommer hitta dit.. så länge det inte är för väl gömt..
ny i stan

soulreaper

Citat från: "fia"men det märkst att det spelas och det är huvudsaken.. och bara det att folk kommer in och skriver tillbax bevisar juh att folk rör sig på forumet och alltså måste det finns desto fler som spelar..

tänkte jag skulle titta förbi i morgon.. tror att jag kommer hitta dit.. så länge det inte är för väl gömt..

det är faktiskt ganska väl gömt...om du inte hittar kan du ju slå en signal till geddons telefon: 033-103443
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

fia

okay.. då har jag det nedskrivet.. så får jag slå en pling om jag inte hittar..
ny i stan

Sparvel

Inte för att vara sån, men hur gammal är du? Har inte hunnit vara i lokalen så mycket så jag har inte hunnit träffa dig än.
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

fia

jag är 22.. född och uppvucen i skåne, men har bott utanför umeå ett år och innan dess 2 år i tyskland..

men just nu så har jag lite problem med forumet.. det funkar inte på min dator hemma.. men här i skolan funkar de.. någon som vet vad det kan vara för fel?
ny i stan

maxx

hej hej!
jag är väl kanske inte den mest forumaktiva geddonit i stan, men man kan ju hälsa dig välkommen iaf ^^

hoppas du trivs och må du slakta många orcher

fia

tack så mycket..

jag trivs mycket bra.. stan är juh helt enormt hemtrevlig.. här kan man juh lätt bostätta sig.. *ler*
ny i stan

maxx

Citat från: "fia"tack så mycket..

jag trivs mycket bra.. stan är juh helt enormt hemtrevlig.. här kan man juh lätt bostätta sig.. *ler*

jorå, Borås är bra, imo mkt bra.
har bott här i.. jaa.. 2år?
spaaaaaaarv, hur länge har jag bott i borås? =D

ska kanske titta ner på geddon nån gång igen så kanske vi ses.
jag har fortfarande inte kollat sen vi målade igen den där "lampfläcken" i taket (röda rummet) :S