Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

globetrotter

Spel på torsdag och därefter håller PeterW och Mekka i det under 3 veckor då jag är på semester.
/Carl

Usually_Insane

Angående nästa torsdag, Jag kommer att vara där i alla fall från och med klockan sex, men om någon vill komma tidigare och spela spel så säg till här (eller be någon på facebook säga till här) så öppnar jag lokalen och håller regelgenomgång och säljer saker från kiosken.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Usually_Insane

Nu på torsdag är det spelkväll, be there if you like
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Jag hoppas det har varit aktivitet på brädspelstorsdagarna, trots att jag varit på semester :-)

Nu är jag i alla fall tillbaka och kommer att ha med det nyinköpta "Castle of Burgundy the cardgame". Försöker väl igen med Age of Steam och Bretagne.
/Carl

globetrotter

I morgon är det dags för brädspel igen.
Jag tänkt göra ett nytt försök med "Steam". Kanske ta med ett par lite enklare, ifall vi lyckats få nya medlemmar från Kulturnatta. Har även funderat på Dungeon Lords, vilket var länge sedan nu. "Castles of Burgundy the cardgame" kommer med igen.
/Carl

globetrotter

Brädspel i morgon kväll som vanligt!
/Carl

globetrotter

Sent ute, men det blir förstås brädspelande i kväll som vanligt.
/Carl

globetrotter

Även om det är dagen före midsommarafton på torsdag, så tänkte jag att vi kör ändå.
/Carl

globetrotter

Vi kör på torsdag som vanligt. Jag kommer troligen att hämta ut Via Nebula idag, så den kommer att följa med (ska visst finnas på utlämningsstället nu).
Glöm inte att prioritera detta framför avdankade schlagerstjärnor i stan.
/Carl

globetrotter

Vi kör på torsdag som vanligt. Spelar gärna Via Nebula igen och tar med lite annat också.
/Carl

carlsson

#1405
Lite mer framförhållning denna gången än förra:

Vi kommer att fortsätta sätta upp tak torsdag ikväll. Vi kan sannolikt samsas i stora rummet (nu är merparten av borrandet gjort) så ni avgör själva var ni vill vara, men det kommer ju bli lite stök.

Ber om ursäkt för strulet, torsdagar råkar passa väldigt bra... :[]

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

mlkr

Idag är det onsdag Herr Carlsson ;)


/Mlkr
/Veni Vidi Vicious

carlsson

Citat från: mlkr skrivet juli 06, 2016, 11.10
Idag är det onsdag Herr Carlsson ;)


Kanske för dig ja!

... ::)


Ändrat min text i inlägget. Tack.

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

globetrotter

Brädspel på torsdag som vanligt!
/Carl

globetrotter

På begäran tar jag med mig RoboRally och Fiese Freunde Fette Feten på torsdag, då vi kör som vanligt.
/Carl