MEAN MOUNTAIN MANGLERS goes Bloodbowl 2

Startat av KOBOLDKUNGEN, februari 04, 2016, 18.01

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Första semifinalen spelad. 1-0 Nurgle Gurgles Vs Flygande Hemoroijder, så det blir en final mot något av High Elves-lagen.

En ganska snäll men tight match som kunde gått hur som helst egentligen. Hmm, har inte så mycket att tillägga.

emil

Citat från: Martin Larsson skrivet juni 03, 2017, 17.40
Oavsett vem jag kommer få möta i nästa omgång så kommer jag ha Hellström på Stadion tom nästa söndag och uselt med tid till allt, samt fler gig upkommande framöver med.
Lämpliga dagar att spela för mig skulle vara 12e eller 14e, eller 19e och kanske fler dagar midsommarveckan.
Semifinal 2 spelas 12:e vad jag förstått. Och alla kvarvarande lag verkar kunna spela final 14:e. Så preliminär final 14:e verkar bra, eller är det någon som fått förhinder?

emil

Final i Mean Mountain Manglers Trophy 14/6 19:00

Hellfheim Rockers VS Nurgle Gurgles

Minst en Touchdown & lite våld utlovas.  :D

emil

Citat från: emil skrivet juni 14, 2017, 16.08
Final i Mean Mountain Manglers Trophy 14/6 19:00

Hellfheim Rockers VS Nurgle Gurgles

Minst en Touchdown & lite våld utlovas.  :D
3-0, 0-2 i CAS. All Hail Martin för segern i första MMMT BB2. :D

Raslurbat

Kon ihåg att Martin seriöst övervägde att avinstallera skitspelet😭😭😭😁
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

emil


Martin Larsson

#456
Hellfheim Rockers vet inte riktigt hur dem vann, men vet mycket väl hur man firar: 180 in i dimman!! ;D

För att citera en annonym aningen överförfriskad spelare i laget "I iz da chumpjon" ::)


F.ö. är inte den tanken helt utrotad Larsa, det är nog inte din liknande tanke heller sedan dina sluggers blev slimepittade ::)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.