MEAN MOUNTAIN MANGLERS goes Bloodbowl 2

Startat av KOBOLDKUNGEN, februari 04, 2016, 18.01

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Kan vara bra att informera om deadline för nästa match tänkte jag.

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

emil

#438
2-1 för Nurgle Gurgles mot Korta ben, hårda sparkar. 3-1 i CAS. En ganska medioker(?) match och det mest spektakulära var väl att Mäster Lilla Snigel misslyckades med kanske upp till hälften av sina Stupity-slag. Men det tar vi igen nästa match.

Martin Larsson

Oavsett vem jag kommer få möta i nästa omgång så kommer jag ha Hellström på Stadion tom nästa söndag och uselt med tid till allt, samt fler gig upkommande framöver med.
Lämpliga dagar att spela för mig skulle vara 12e eller 14e, eller 19e och kanske fler dagar midsommarveckan.
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Hellström? Är det ett hett nyförvärv för Hellfheim?

Raslurbat

Enda sättet alver kan få disturbing preasence
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

emil

 :D Dirty Player & Foul Appearance.

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Raslurbat, Brain, Martin & jag ska tydligen göra upp om MMMT första digitala mästerskap i Blood Bowl 2. Martin, du ska nog fått en Ticket Ingame till fortsatt turneringsspel. Om jag förstått turneringsformatet, så ska Nurgle Gurgles möta Crusaders of Glory, Hellfheim möter Flygande Hemoroijder.

KOBOLDKUNGEN

Citat från: emil skrivet juni 04, 2017, 22.53
Om jag förstått turneringsformatet, så ska Nurgle Gurgles möta Crusaders of Glory, Hellfheim möter Flygande Hemoroijder.

Det kommer nog slumpas när turneringen startas som Raslurbat skrev vid något tillfälle!
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Så klart det kommer lottas, som allting annat, vad tänker jag på...?  ::)

Martin Larsson

Är det total randomfiaskofiesta eller finns det rim och reson i det? Dvs är det en alla kan potentiellt åka på alla version eller är det så att grupp a måste möta grupp b?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

emil

Kan ni organisatörer sparka igång semifinalerna? Alla medverkande lag är nu registrerade. Plz :D