Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

Jokkoman

Åker till Örebro då så kan tyvärr inte komma på torsdag heller...
//Men vad vet jag

Daniel

Citat från: "Brain"Hur ser det ut med spelare på Juldagen?
Jag kan hela dagen, någon mer?

Jag kommer inte!

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

globetrotter

Spelsugen resenär har kommit tillbaka idag och jag kommer definitivt att komma på torsdag 8/1 ifall jag inte innan dess har diagnosticerats med malaria eller denguefeber....
/Carl

Usually_Insane

låter finfint, hat du med dig några nya häftiga spel?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Fluff

kommer vara tillbakaflyttad i borås tills nästa torsdag och lär dyka upp.
ät en makaron till!

biggabush

Välkommen tillbaka CG!

Likaså hurra för att makaronmannen e tebaks!

Jag kommer 8/1.

Är spelsugen och kommer spela imorgon lördag om vi får ihop folk.

Någon som är intresserad av att lira ett gäng spel från kl 12.00?

Tänkte köra hemma hos mig som vanligt (om folk har bil).
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Elbeth

Om inget oförutsett händer eller att jag får reda på att jag skall ha ett prov måndagen eller tisdagen därpå, så kommer jag att dyka upp och ser fram emot att få spela och höra hur ni andra har haft det under julen.
I\'m a nice girl, I promise, I really am a nice girl.

Brain

Jag kommer om inget konstigt händer, måste bättra på min spelstatistik för 2009  8)
Tomas Davidsson

biggabush

Yo viggers,

Till den 8/1 kommer jag ta med Monastery (på begäran av CG) samt Glory to Rome (vilket underbart spel -- blir bara bättre o bättre) samt zombie-splattern Last Night On Earth (+ Growing Hunger expansionen).

Om någon vill att jag ska ta med något särskilt så kolla igenom min lista över de spel jag har på Boardgamegeek. Här:

http://www.boardgamegeek.com/collection/user/Biggasbush?own=1&ff=1
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

globetrotter

Jag kommer att ha med mig Royal Palace och Le Havre, då jag gärna spelar dem några gånger till. Dessutom skulle vi bli exakt 6 st som vill spela ett saftigt handelsspel, så har jag med mig Parthenon igen. Det var för länge sedan som det stod på bordet...

Anders kommer dessutom ha med sig mitt nya Eurorails (Björn och Daniel, någon som ni kanske vill bita i?). Dock tror jag det är en del plock med att sätta på klisterlappar på "godsen", så det kanske får bli nästa veckas spel. Några spel till ligger nog kvar i väskan....

Jag är även sugen på både Monastery och Last Night on Earth.
/Carl

Daniel

Jag planerar att komma men vet inte vad jag ska spela. Eurorails låter ju lockande! :)

Spelar nästan vad som helst nu i alla fall! :)

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Fluff

way!!!! glory to rome!!
ät en makaron till!

Usually_Insane

Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Citat från: "globetrotter"Jag är även sugen på både Monastery och Last Night on Earth.

Jag blandade isst ihop Last Night on Earth med Tomb som Anders också har. Det är den senare som jag är sugen på att testa. Den förra är jag mer tveksam till, men det går alltid att testa en gång.
/Carl

biggabush

Hoj CG! Jag tar med Tomb too. Har inte hunnit läsa in det men lånar gärna ut det till nästa torsdag.

Är det någon som har spelat Dungeon Twister? Är det bra?
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)