Starcraft

Startat av Xyzar, augusti 10, 2009, 12.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Nu har jag semester denna veckan och är uttråkad som väntat. Finns det några fler uttråkade semestrare som vill spela Starcraft i veckan?
Är ett monsterspel som tar några timmar att lira, fler om man inte har spelat det innan. Jag kan vilken dag som helst i veckan, typ närsomhelst.
Vilka är på?

1. Moi
2.
3.
4.
5.
6.
There is no IRL, there is only AFK.

Usually_Insane

Jag kan på lördag och söndag.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

pannan

Kanske kan, inte säkert ännu

Usually_Insane

dra en 3-manna på geddon lördag?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Xyzar

kanske får se, tänkte mer göra det på vardagarna, eftersom jag ändå inte gör något. Kanske har planer på lördagen.
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

Jag kan imorrn fredag också iofs, vem är det som har ett spel då? (Har en kompis som har det som kanske går att låna av annars)

Ewers

Jag kan imorgon fredag oxå!

Jag kan inte på lördag eller söndag.

/F

Xyzar

Jag har spelet, är ledig hela dagen imorgon och har inga direkta storslagna planer. Säg en tid
There is no IRL, there is only AFK.

Usually_Insane

12.00, hinner jag träna innan.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Xyzar

då försöker vi med det. vi verkar bli fyra, blir aldeles lagom
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

3 omgångar över 2 dagar nu, good times.

Xyzar

Hur låter en till omgång nu på lördag? Måste dock vara färdiga runt 1600 för jag ska och grilla.

Kör nu med expansionen också. Inte så mycket mer att lära
There is no IRL, there is only AFK.

Usually_Insane

när startar vi? :D
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Xyzar

om någon fortfarande är intresserad så kommer vi köra hemma hos mig vid 12, posta här eller ring om ni är sugna. 070-373 59 53
There is no IRL, there is only AFK.