Tågcon

Startat av Xyzar, februari 07, 2009, 23.59

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Nån från geddon som har med detta att göra, utmärkt tillfälle att ragga medlemar osv, tänkte dra dit själv med några brädspel eller liknande.


www.taget.se
There is no IRL, there is only AFK.

Brain

Citat från: "Xyzar"Nån från geddon som har med detta att göra, utmärkt tillfälle att ragga medlemar osv, tänkte dra dit själv med några brädspel eller liknande.


www.taget.se

Ja, jag är tillfrågad och har bollat lite med några andra medlemmar.
Tomas Davidsson

Ewers

Om det passR TÄNKTE JAG KÖRA STAR ACE , kam

Ewers

Är helt oberäknerlig vD AVSER BESLUT,  kommer bki en lllugnae+´rw väll.¨¨

Ewers


Greger


Niklas


Ewers

Skrev tydligen i denna tråden när jag kom hem i natt...

/F  :oops:

Brain

Mailat Ronny för att få lite mer info.

Det jag tror Ewers försökte säga var Star Max :P

Själv tänkte jag hålla i lite brädspel (Dominion, Twilight Imperium etc)

Mer intressenter kan ju skriva i denna tråden så jag vet vilket utbud vi kan ge
Tomas Davidsson

Usually_Insane

jag kan ju alltid dema Command and colors ;) eller allmänt hänga och hjälpa dema något annat spel ;)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Brain

Har just fått mail från Ronny och vi skall väl ha fritt fram att komma och arrangera lite.

Lördagen gäller det främst. Start 14.00 framåt
Tomas Davidsson

globetrotter

Jag kan tänka mig att hänga på och dema något också från 14-15-tiden. Det känns som en högprioriterad aktivitet. Har dock inte funderat på vad som är lämpligt ännu.

Kanske Oregon och Portobello Market. Ave Caesar borde också funka bra liksom Pandemic. Huvudsaken är att det inte är alltför komplexa spel, men också att de har ett tema som  kan locka tonåringar.
/C-G

Usually_Insane

skall vi träffas på geddon innan eller så?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Brain

OK, vi ser ut att ha en liten brädspelsstark trupp.

Peter, vi kan mötas på Geddon innan (du kanske rentutav vill värma upp med C&C:A)

Jag skall ha med Hey, thats my fish (Både stora och lilla varianten). Dominion kommer med samt att jag skall se ifall jag kan ordna något mer visuellt attraktivt.
Tomas Davidsson

Greger

ta gärna med medlemskort och sälj (om det är ok med Tåget) :)