Bygghelg 5-7 Augusti

Startat av carlsson, juli 28, 2011, 16.09

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Jag kommer på söndag vid 11-12 tiden och hjälper till.

Billy
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

globetrotter

Jag släppte in Björn B ikväll för att han skulle kunna tömma skåpet och upptäckte att gamla lokalen var upplåst. När vi tog ett kik däruppe på nya, så var även den lokalen upplåst och dörren uppställd, fast det var släckt och ingen där... Båda ställena är tillstängda nu i alla fall.

Ska försöka tillbringa några timmar som handräckning under söndagen.
/Carl

Ewers

Stort tack till alla som hjälpte till under söndagen!

Det var roligt att vi var så många som kunde hjälpa till med allt "småpyssel" som är kvar att fixa.

/F 8)

Lindbergh

Hej!

Ska avsätta några timmar denna vecka för nya lokalen, vad behövs göras och vad ska prioriteras? Blir det golvläggning till kommande helg eller redan i veckan i rollspelsrummen :)

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

soulreaper

Jag ber om ursäkt för att jag inte dykte upp på söndagen eller har dykt upp nu i veckan, andra saker kom dessvärre i vägen. Tack som fan alla som hjälpte till både fredag och lördag utan er hade det inte känts lika kul att göra jobbet så att säga.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun