MEAN MOUNTAIN MANGLERS goes Bloodbowl 2

Startat av KOBOLDKUNGEN, februari 04, 2016, 18.01

Föregående ämne - Nästa ämne

Raslurbat

Ingen är lika bra på att rulla över motståndet som "Deathrollern". Fegisen rullade över min Ågren.
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Fluff

tur för dig att vi redan mötts Raslurbat, annars hade jag straffoulat dig för en sådan unken kommentar! ;)

Korta ben hårda sparkar - Knight of Kuppala kommer spela imorgon tisdag efter 2030.
deathrollern är inne på en snabb kontroll idag och olja kuggarna så den rullar bra imorgon.
ät en makaron till!

Fluff

matchen flyttad till torsdag, samma tid då. dvs runt 20:30 eller senare.
ät en makaron till!

KOBOLDKUNGEN

Missa inte ingame News-sektionen i ligan där nyheter som deadlines m m publiceras och alla kan skriva matchrapporer och annat kuligt :)
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Äh, nu får ni få tummen ur och spela era matcher. Der är uppehåll i Orca Cola C och jag har abstinens. ;)

mlkr

Jag kan ikväll. Tror jag ska spela mot alver?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Veni Vidi Vicious

emil

Mjaou, ni får kontakta coachen ifråga enligt första posten i den här tråden om ni vill arrangera match.

Raslurbat

Det börjar dra ihop sig som flickan sa.

Omgång 2 närmar sig sitt slut. Deadline 9/2.

Om båda spelarna inte gjort någon ansträngning att spela döms 0-0 och draw.
.
Om en spelare försökt att spela matchen men motståndaren är för dum/lat för att spela döms seger med 2-1  ;D
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

mlkr

Vi får försöka spela snart då Larsson - Mina picture show odöda mot dina rockande alver!
Jag kan förmodligen inte ikväll, men övriga kvällar framöver från 19:30ish ska funka :)

/M
/Veni Vidi Vicious

Raslurbat

Larsson kommer till årsmötet imorgon. Han tänkte boka upp en tid med dig då.
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Greger

hej! Lite tidsutmanad, men jag kan möta Mean Mountain Orcs / Barcus i veckan - tisdag eller onsdag kväll från kl 20 (kanske ikväll söndag från samma tid). Har messat Barcus också. Är det före den 9/2 eller till och med 9/2 som gäller?

8) Greger

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Greger


mlkr

Matchdags!
Odöda mot Alver
6/2 - 20:30ish
/Veni Vidi Vicious

emil