Receptionsansvarig anmäler sig!

Startat av tobias, augusti 22, 2005, 23.49

Föregående ämne - Nästa ämne

tobias

Tobias Eliasson här, receptionsansvarig i år. Känner vissa här rätt bra, vissa lite mindre bra och vissa inte alls. Kort och informativ presentation:

C Reception - GothCon XXVI
C GothCon - XXVII, XXVIII & XXIX
Receptionsansvarig - Halmicon 2001 & 2002
Receptionist på SydCon och Borås Spelkonvent några gånger
Artistincheckning - Hultsfred 2003 & 2004

Suttit i styrelsen för Sverok Västra Götaland 2001 & 2002, anställd kanslist för Sverok Väst sedan början av 2003.

Är ent sedan många år, drar i helgen iväg på konvent nummer 38. Har varit på alla BSK sedan nummer 15. De sista åren har jag arrangerat Operation Flashpoint LAN och förra året även Ubåtsjakten i cafeterian.

Spelar helst rollspel (Call of Cthulhu, James Bond och Western) och brädspel (ASL, krig och tyska brädspel). Har tyvärr bara kunnat dyka upp på en enda ASL-dag på Geddon ännu, men har förhoppningar på att kunna dyka upp på de flesta under hösten.

Sådär, nu vet ni lite mer om mig och vad jag har sysslat med tidigare. Förhoppningsvis ses vi på ett möte relativt snart, då ska jag även passa på att bli medlem i Armagedon. :wink:

Kommer att läsa här på forumet också, så det går utmärkt att ta kontakt med mig den här vägen.
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Jimp

ja välkommen till geddon då da =) vikken tur att du dyker upå geddon, då är inte jag nyast längre ^^
Ill dance for Gil!!

Anders


Sparvel

Tänkte bara påpeka att jag finns, och att denna existens gärna kan flyttas mot receptions avdelningenvid själva konventet.

får väl se om du dycker upp på nåt möte nån gång så ska jag presentera mig och se vad du kan behöva hjälp med.

Hare gött till dess
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Clifford

Sparvel, jag har massor med saker att göra, så är du intresserad av ett ansvar inför eller under BSK så blir jag och många andra väldigt glada.