Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Citat från: "Robin"
Öh, jag har ju redan löst min del med bägge de berörda parterna.
Men visst, vill folk vara anala så är det väl ingen idé att spela mer BB. Tjipp.

Jag är gärna anal, men inte banal som du är Robin som tar allt så bokstavligt. 8)

Seriöst, vill du lägga ned? För det är andra gången som du använder retoriken "då lägger jag ner". Den börjar bli ganska tråkig att läsa som arrangör.

emil

Citat från: "dilba"Jag vill inte att nödvändigt viss att Tommi ska straffas.
Det viktigaste är att jag belönas !?!
Nä! Alla spelar fel ngn gång, sluta tjafsa... Ett tips: Kolla i regelboken nästa gång ngn är osäker.

Att Robin löste biffen själv med sina motst får stå för honom, jag skulle aldrig göra såna frikostiga uppoffringar som han gjorde.

Robin

Citat från: "emil"
Citat från: "Robin"
Öh, jag har ju redan löst min del med bägge de berörda parterna.
Men visst, vill folk vara anala så är det väl ingen idé att spela mer BB. Tjipp.

Jag är gärna anal, men inte banal som du är Robin som tar allt så bokstavligt. 8)

Seriöst, vill du lägga ned? För det är andra gången som du använder retoriken "då lägger jag ner". Den börjar bli ganska tråkig att läsa som arrangör.

Man blir ganska trött på att folk drar upp överspelade gång efter annan med... Detta är väl dock första gången i BB-tråden så jag överreagerade väl.  Kan tänka mig att bli ligans gnällspik.  8)
Jag vann combat med 13.

KOBOLDKUNGEN

Oookaj! Skojja bara, va inte nojjiga nu... Bajen är bäst!

/Emil
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Alltså, det var jag som låtsades att vara Renis på hans dator i ovanstående, tyvärr kom han på mig när jag inte kunde hålla mig för garv där i avslutningen... :roll:  :oops:

@Robin
Uppfattat! :D

jonte

jag skickade ett PM till Nisse, men eftersom det verkar vara lite strul med PM-funktionen så postar jag det här med så att han kan se det.

"morsning!

vi ska spela BB i denna veckan var det tänkt, men det har dykt upp lite grejjer så jag måste lämna stan ett par dagar. Jag kan förmodligen på fredag och eventuellt på helgen med. Men jag kommer inte ha tillgång till internet på ett tag, så du kan nå mig på xxx."

Niklas

har fått ditt pm. skrev ett svar tillbaka... vi hörs under veckan

Robin

Är det någon som har Torbjörns mail?
Jag vann combat med 13.

jonte

Robin:
Edit: Man kanske inte får lägga ut den, så jag skickar den till dig i ett PM.

Nisse:
Perfekt, jag hör av mig i veckan!

Ewers:
Vi ska spela nästa vecka, men då kommer jag vara fullt upptagen med Hovrätten för Övre Norrland där jag kommer stå och skrika anklagelser från målsägandes bänk. Antingen om vi spelar nångång i helgen den här veckan, eller så fort som möjligt i början av veckan efter korrekt spelvecka.

Eriksson

Brukar Kari hålla till på nätet??
Har ingen möjlighet att åka ner till Lokalen, så om någon har lust att PM:a hans nummer eller han själv hör av sig angående spel vore tacksamt.

Jörgen.

Ewers

Kari kollar på nätet ävem om han inte skriver så mycket (förutom på sin grupps westerntråd).

/F

Eriksson


emil

Jaha... Då har man spelat sina 7 matcher innan The Spike! Cup. 9 poäng av 21 möjliga placerar antagligen TKK på en usel 5-6 plats. Så dom i grupp 1 Allsvenskan som ligger i farozonen att hamna på plats 3-4 kan ju vara beredda på att springa...  :P *Burp!*

"Ooooh... Ogres é så bra!" Mnjaaa... :?

Robin

Citat från: "emil"Jaha... Då har man spelat sina 7 matcher innan The Spike! Cup. 9 poäng av 21 möjliga placerar antagligen TKK på en usel 5-6 plats. Så dom i grupp 1 Allsvenskan som ligger i farozonen att hamna på plats 3-4 kan ju vara beredda på att springa...  :P *Burp!*

"Ooooh... Ogres é så bra!" Mnjaaa... :?

Tror ditt lag kommer att vara ganska så överlägset när du skaffat en sådär 5 rerolls och 2 skills på varje ogräs.

Med tanke på hur du slår på AV-rolls så lär 2 skills inte var några problem, till och med dina goblins slår ju in casualties....

Som tur är har nog Dread Pirates o' Rob återgått till sitt vanliga plundrande då efter att ha tömt booty-kistan från Spike, DB, Chaos Cup, samt baggat Blood Bowlen.... Det är coolt att gräva ner alla winnings och segla ut på de sjuttielva haven igen...
Jag vann combat med 13.

Niklas

Har skickat tre sms och ett pm till Torbjörn under en period av fyra dagar men inget svar någonstans. Någon som vet var han håller hus?