Mean Mountain Manglers Trophy Spelschema!

Startat av emil, juli 28, 2005, 00.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Meddelar härmed att Roten Totenkoppfs inte finns längre i ligan och att det blir WO för alla som möter dem framgent.

Djävla skitspel!!! (eller åtminstånde tärningarna)  :evil:

Får se om jag har någon form av inspiration för BB inför nästa serie.

Tack för ett bra skött arrangemang!

/F

emil

Okaj! Förvirringen tilltar ngt, men... Sista veckan för att spela matcher och redovisa resultat, WOs m.m. är nu. Efter en veckas uppehåll sammanfattar jag ligaplaceringar och så kör vi sista cupen under 4 veckor innan den här ligan är till ända. Så snart är vi i mål, och så får vi hoppas på nytändningen under sensommaren/hösten ngn gång så kör vi en ny liga.
/TchüSS!

Martin Larsson

Tror att du är hopplöst i topp Nisse, har ju varit borta ett tag (2v), inte mycket att göra åt  8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Niklas

Kanske kan vara så... trodde inte du lirat på mer än 2v iofs för jag har inte sett några resultat på listan... då hade det varit klart!

Får se hur emil får ihop det till slut. jag har tappat två matcher tror jag det blev. wo loss mot dig och en match mot Raslurbat...

Clifford

Hej hopp, vi sluggers som ligger i superettan, hur funkar cupen för oss?

Rottenham Hotspur har ju bara spelat en säsong, men vunnit allt utom två matcher och har väl därmed klättrat uppåt rejält i superettans lista, och berättigar det då till cupspel?

emil

16 lag deltar i cupen, och det är bara 16 lag som spelar liga f.n. Så jag kan nästan garantera cup-plats...  :wink: