Nån som spelar Hordes?

Startat av svartavingar, januari 15, 2013, 03.16

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Kommer bli att grinda SR2013 hårt om man inte ska vara helt kass på timed games osv på Gothcon, kommer bli spännande minst sagt 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

Jag har en känsla av att man kommer att komma långt ner på placeringen när GothCon väl är över men det kommer antagligen vara lärorikt  8)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Andreas Graae

Hehe allt annat än sista plats e la bra XD men det e la mest så man kommer in i Warmahordes turneringspelande man åker dit, plus att det e en lagom deadline för o faktiskt måla ihop en 50pts lista(el 2 XD)! Då har man ju gjort en hel del!

Martin Larsson

Citat från: Aggraae skrivet januari 28, 2013, 23.19
Hehe allt annat än sista plats e la bra XD men det e la mest så man kommer in i Warmahordes turneringspelande man åker dit, plus att det e en lagom deadline för o faktiskt måla ihop en 50pts lista(el 2 XD)! Då har man ju gjort en hel del!

Jo exakt. Bra med lite tvingande motivation så man rullar igenom saker istället för att skita i allt som vanligt :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

svartavingar

Citat från: Aggraae skrivet januari 28, 2013, 15.51
Jag o Larsson spelar 50 points på Torsdag kl 17 :) bara komma o kika!!!!

Hoppas vi kan få igång lite gamesdays framöver, vi e ju ett par stycken nu som satsar på Gothcon o det verkar som intresset ökar för att testa spelet!

Trist då är jag bokad för annat  :(

Martin Larsson

Citat från: svartavingar skrivet januari 30, 2013, 01.55
Citat från: Aggraae skrivet januari 28, 2013, 15.51
Jag o Larsson spelar 50 points på Torsdag kl 17 :) bara komma o kika!!!!

Hoppas vi kan få igång lite gamesdays framöver, vi e ju ett par stycken nu som satsar på Gothcon o det verkar som intresset ökar för att testa spelet!

Trist då är jag bokad för annat  :(

Well well, va gör du nästa vecka? Jag har en hel del tid att spela bort, kan nog lätt hitta någon dag där att lira?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

svartavingar

Citat från: Martin Larsson skrivet januari 30, 2013, 15.03
Citat från: svartavingar skrivet januari 30, 2013, 01.55
Citat från: Aggraae skrivet januari 28, 2013, 15.51
Jag o Larsson spelar 50 points på Torsdag kl 17 :) bara komma o kika!!!!

Hoppas vi kan få igång lite gamesdays framöver, vi e ju ett par stycken nu som satsar på Gothcon o det verkar som intresset ökar för att testa spelet!

Trist då är jag bokad för annat  :(

Nästa vecka är helt tom som det ser ut just nu, så då kan jag defenetivt komma och kolla in när det spelas.

Well well, va gör du nästa vecka? Jag har en hel del tid att spela bort, kan nog lätt hitta någon dag där att lira?

Martin Larsson

Citat från: svartavingar skrivet januari 30, 2013, 15.25
Citat från: Martin Larsson skrivet januari 30, 2013, 15.03
Citat från: svartavingar skrivet januari 30, 2013, 01.55
Citat från: Aggraae skrivet januari 28, 2013, 15.51
Jag o Larsson spelar 50 points på Torsdag kl 17 :) bara komma o kika!!!!

Hoppas vi kan få igång lite gamesdays framöver, vi e ju ett par stycken nu som satsar på Gothcon o det verkar som intresset ökar för att testa spelet!

Trist då är jag bokad för annat  :(

Well well, va gör du nästa vecka? Jag har en hel del tid att spela bort, kan nog lätt hitta någon dag där att lira?

Nästa vecka är helt tom som det ser ut just nu, så då kan jag defenetivt komma och kolla in när det spelas.

Nej nej, undrar om du vill spela nån dag nästa vecka ju :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Då ska vi c!
Battle Collage, all info om alla gubbar, o lite tectics!
http://battlecollege.wikispaces.com/

Sen har vi ju privateers egna forum, finns massor me.
http://privateerpressforums.com/forum.php

sen har vi ju svenska Warmahodes community
http://gotapair.se/

Så! :)

Adam P

It's not that I got ADD its more that i go t...OHLOOKASQUIRREL!!

svartavingar

Citat från: Martin Larsson skrivet januari 30, 2013, 22.18
Nej nej, undrar om du vill spela nån dag nästa vecka ju :)

Ah du menar så, har tyvärr inte mer än 5 figurer ihopsatta (4 shredders, 1 absylonia)
Sen har jag inte heller några regelböcker så spel från min sida blir nog svårt.

Martin Larsson

Citat från: svartavingar skrivet januari 31, 2013, 23.07
Citat från: Martin Larsson skrivet januari 30, 2013, 22.18
Nej nej, undrar om du vill spela nån dag nästa vecka ju :)

Ah du menar så, har tyvärr inte mer än 5 figurer ihopsatta (4 shredders, 1 absylonia)
Sen har jag inte heller några regelböcker så spel från min sida blir nog svårt.

Aah ok. Jag har just mer eller mindre byggt ihop all mina modeller så man är liksom lite rastlös :)

Skrik till när du tycker att du har lite spelbara saker så ror vi ihop något. Behöver inte vara 50 pts av grejjer alls, vi försöker spela det för att dem tydligen ska ha det som poängsiffra på Gothcon vilket ett par av oss börjat sikta på...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Meldon

Jag har läst litegrann på Battle Collage sidan nu, men allt kommer nog bli enklare att följa med i när jag väl får min regelbok som jag beställt. (3-4 veckors levernstid) Just nu blir det mest lite luddigt även om jag förstår övergrippande hur det fungerar..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Martin Larsson

Citat från: Meldon skrivet februari 03, 2013, 20.49
Jag har läst litegrann på Battle Collage sidan nu, men allt kommer nog bli enklare att följa med i när jag väl får min regelbok som jag beställt. (3-4 veckors levernstid) Just nu blir det mest lite luddigt även om jag förstår övergrippande hur det fungerar..

Grunden i spelet är enkel eftersom alla slag mer eller mindre görs på samma sätt.

Det är alla spells/buffs/debuffs/abilities som gör det komplext ::)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Om man tycker att hollänsk engelska är trevligt har dessa herrarna en helvetes massa battlereports att titta igenom

http://www.bitzandpieces.info/

Happy looking 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.