Intresse för semiseriös Necromundakampanj ?

Startat av Heavy, januari 08, 2013, 13.11

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

Nolltolerans mot omålat..
99.9% WYSIWYG med..

Förra gången fick omålade figurer vara med, men fick ingen xp. Detta kunde såklart utnyttjas av driftiga spelare som floodade in Juves som köttmur..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Hindenburg

Jag är intresserad och tror att jag ska kunna hinna med en gång i veckan. Särskilt onsdagar passar mig bra.
Har en hel del att måla innan dess så det blir att slita lite.
Alla gäng är tillåtna? Även scavvies och ratskins och så?

Heavy

Allt officiellt och semiofficiellt (typ gamla Gang Wars gäng) är helt ok. Kanske finns nått man måste kolla på lite och modifiera om det är helt off the hook obalanserat.

Själv kommer jag förmodligen köra Orlocks, Scavvies eller Van Saar. Beror lite på vad jag får fatt i för modeller. Skulle helst av allt spela Pit Slaves dock, men där verkar det svårt att få till modeller om nu ingen har att låna ut :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

deadbolt

“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Hindenburg

Perfekt eftersom det var just scavvies jag hade tänkt att spela. Men det kanske blir Orlocks man vet aldrig. Jag är med!
Vilka gäng finns representerade?

Heavy

De flesta gäng kommer finnas representerade, förmodligen med dubletter av några..

Trevligt med två nya spelare med :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Heavy

Nästan hundra bestämt att jag kör Säären nu.. Måste bara få tag på en massa hagelsprakare först, ingen som har liggande ? Larsson, fick du några över ?
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Citat från: Heavy skrivet januari 18, 2013, 09.04
Nästan hundra bestämt att jag kör Säären nu.. Måste bara få tag på en massa hagelsprakare först, ingen som har liggande ? Larsson, fick du några över ?

Förmodligen men jag vet tbh inte. Sen jag flyttat har jag ingen som helst koll längre på varken vad jag har eller var det är (gällande figurer + bitz) :-X
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Citat från: Martin Larsson skrivet januari 19, 2013, 00.27

Förmodligen men jag vet tbh inte. Sen jag flyttat har jag ingen som helst koll längre på varken vad jag har eller var det är (gällande figurer + bitz) :-X

Tror det är lugnt med att konvertera av existerande tauvapen nu när jag kikat på dom lite närmare. plasticardtuber och gs for da win..   :P
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

KOBOLDKUNGEN

Vore jäkligt kul att vara med men det är ett måste att spela varje vecka eller?
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Heavy

Citat från: KOBOLDKUNGEN skrivet januari 19, 2013, 11.21
Vore jäkligt kul att vara med men det är ett måste att spela varje vecka eller?

Mjo, planen är att det ska vara laddersystem av något slag (trolig "ny vecka" varje onsdag)..
Det sagt så finns det med säkerhet några som kan tänka sig att spela vid sidan av med ett separat gäng *points to self* så spela lär du få göra bara vi sparkar igång skiten :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

deadbolt

Jag lirar nog van saarer , orkar inte måla upp ett nytt gäng
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Heavy

En liten uppdatering;

Det finns för närvarande inga nycklar över till lokalen, men det ska komma in några efter årsmötet.. Så tidigast då börjar förberedelserna på riktigt för kampanjstart, det behöver inventeras och förbättras terräng osv. Jag rekommenderar dock alla intresserade att läsa lite regler, färdigställa gubbar osv under tiden :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Ola

Citat från: Meldon skrivet januari 10, 2013, 21.28
Jopp, jag var med, spelade ett gäng från Cawdor, men jag har inte tid att vara med denna gången, en match i veckan är för mkt för mig. Som jag förstod det så ville Ola låna mina figurer. Alla är inte målade, tror det är 2st eller nåt som e helt omålade.

När är du nere nästa gång?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

KOBOLDKUNGEN

Blir Necromunda i Göteborg den här gången istället, but you have fun :)
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se