Övriga GW spel

Startat av Martin Larsson, oktober 04, 2004, 17.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

Bah !

Det pratades frisk idag om att dra igång en kampanj.. Nästa onsdag jiddrar vi kanske klart om det och drar igång nått :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Ewers

Kan inte barnen dela lika?

/F  8)

Huggorm

precis, larsson har säkert fler än mig så han borde ge mig några  :!:
Död åt Tengil!

Martin Larsson

Nästa Onsdag jobbas det, tittar förbi på kvällen efteråt...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Citat från: "Martin Larsson"Nästa Onsdag jobbas det, tittar förbi på kvällen efteråt...

Vi lovar att bestämma allt utan dig ;)..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

deadbolt

Necromunda låter hysteriskt skoj, låter dessutom som nått i storleksordningen man orkar måla upp.  de finlemmade goliath's e mitt val. ska damma fram mina ubermongon isof.:shock:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Heavy

Coolt att nån galning vill spela de absolut sämsta killarna i spelet.. Men dom är coola iofs :)

Apropå byten och sånt sala, så har jag ett mer eller mindre helmålat Goliath gäng med mindre konverteringar (rakade skallar och målade som negrer samt bättre vapen på en del) mot dina spjutmän :)

Du slipåper till och med måla alltså :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Citat från: "Heavy"
Citat från: "Martin Larsson"Nästa Onsdag jobbas det, tittar förbi på kvällen efteråt...

Vi lovar att bestämma allt utan dig ;)..

Tackar ödmjukast :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Brain

Citat från: "Heavy"Det pratades frisk idag om att dra igång en kampanj.. Nästa onsdag jiddrar vi kanske klart om det och drar igång nått :)

Vad finns det för lag som är legala? Spelar gärna min Nurgel Cult som beskrevs i en tidig Citadel Journal
Tomas Davidsson

Huggorm

Det råkar inte vara scavvies du tänker på? isf finns reglerna Här
Död åt Tengil!

Clifford

Brain, om du lirar Cult, har du några Spyrers jag skulle kunna låna isåfall?
/edit*
skit i det, läste deras regler och de verkar inget kul. Hellre Arbites isåfall.

Heavy

Personligen tycker jag nog att det går att tillåta alla "officiella" lag. Dvs. de som funnits med i nån gw-publikation..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Brain

Citat från: "Huggorm"Det råkar inte vara scavvies du tänker på? isf finns reglerna Här

Nope, Citadel Journal, spela en kult till någon av Chaos gudarna.

Broder Sinewrut kommer återuppstå och härska som han gjorde förr!
Tomas Davidsson

Usually_Insane

jag har inget emot att testa lite spel och grejer, är det nu på onsadag ni skall spela Necromunda?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Martin Larsson

Enligt mig så borde alla gäng som man kan hitta på necromunda-siten hos speciallist games vara ok, så de e la bara för folk att börja botanisera :roll:

...and don´t forget: Delaque e mitt :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.