Söker spelara för kortspel

Startat av ingsve, september 27, 2015, 10.07

Föregående ämne - Nästa ämne

ingsve

Jag är en gammal A Game of Thrones CCG spelare som har tänkt börja spela lite kortspel igen. Jag kommer främst att spela A Game of Thrones LCG Second Edition som släpps nu i Oktober. Jag funderar dock på att även plocka upp någon annan LCG från FFG, troligen Warhammer 40K Conquest eller möjligen Android:Netrunner. Jag söker folk i Borås som kan vara intresserade av att spela något av dessa spel.

Det finns spelare i Varberg för dessa spel och där spelas även turneringar men det hade varit kul med lite spel lokalt i Borås också. Det finns troligen också aktivitet i Göteborg.

mlkr

Hej hej,

Jag tror det kan finnas någon eller några på föreningen som spelar 40k Conquest. Återkommer :)
/Marcus M
/Veni Vidi Vicious

Ewers

Hej!
Det finns några spelare på föreningen som spelar conquest.
Det finns chanser att få spela på föreningen och i Borås.
/Fredrik

ingsve

Coolt. Jag kommer nog att köpa ikapp mig på Conquest så jag återkommer om att hitta någon att spela mot.

Brain

Har 4 lådor Conquest och en del extrapack. Har inte köpt de senaste då jag inte fick tag på medspelare.

Kan klart tänka mig att spela!
Vet att det finns några till som spelar.
Tomas Davidsson

ingsve

Finns det någon spelaffär i Borås som säljer kort? Eller var är närmast? Göteborg?

Ewers

Jerry Hammarberg har massor av lekar och både Kari o jag har spelat med andras lekar. Jag är sugen på att skaffa Tyranider...😈

Brain

Citat från: ingsve skrivet september 30, 2015, 19.10
Finns det någon spelaffär i Borås som säljer kort? Eller var är närmast? Göteborg?

Brukar beställa från Alphaspel
Tomas Davidsson