Datorsektionsansvarig avgår

Startat av Clifford, september 12, 2005, 22.11

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Jag har bestämt mig för att sluta som datorsektionsansvarig (egentligen var jag bara tillförordnad eftersom jag aldrig blivit vald av årsmöte).

Jag sitter kvar tills nästa styrelsemöte. Tills dess ska jag försöka installera Battlefield 2 på datorerna, och hjälpa till om något krånglar.

rAWTAZ

Lycka och välgång :)

Vem tar över? =o

dagle

Citat från: "rAWTAZ"
Vem tar över? =o
DU!?

dilba

Majoreten har talat. rAWTAZ är ny ansvarig när clifford slutar och för under tiden vara cliffs bitch

Ewers

Tänk den dag när dilba inser att man inte alltid måste spamma allt med en massa skojigt skitsmack...

/F

Apanpapan

¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

dilba

Om jag inte spammar så har ju inte moderators på de olika sidorna jag spammar någat att göra.

Men om vi ska vara lite seriösa så tycker jag att dagle ska bli dator ansvarig. De flesta andra på gedon kan väll inte så mycket om datorer.

Jag vet inte om dagle kan det heller men han tycker om att skryta om det
så upp till bevis.

dagle

ja men bra att välja en som skall bo gbg, vara hemma 2 helger i månaden, på typ geddon 1 gång i månaden :oops: ... är inte så säkert på att det är en bra lösning. Så kanske inte, kan inte Robin hur man sätter ihop serverar och nätverk? (Högskoleinjengör?)

rAWTAZ

Äh. När Cliff väl fått in BF2 på alla datorer är väl lyckan gjord? Allt avklarat ^^