Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Barcus

jag har nyckel
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Gött då är jag där vid 12-tiden :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robin

Hur blire nu på söndag?
Jag vann combat med 13.

Plutonergy

Tjejen jobbar i helgen så jag kommer inte kunna spela såvida ingen ordnar en barnvakt :P

Magic borde vara som IKEA, det skall alltid finnas ett angränsade rum till Magic som tar hand om barn under tiden man spelar  :D
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robin

Du får låta ungen vara med och drafta!:D
Jag vann combat med 13.

dagle

Någon som känner för att drafta och spela över nätet? Tänker på mws eller liknade. Ja! Jag är snål och tänker inte betala för att drafta på modo. :P

Barcus

shit det finns massor med roliga saker för barn nere på geddon.

är de riktigt små kan de äta tärningar.

lite större pilla sönder någons plastfigurer.

inte en tråkig stund.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Hon skulle tycka att Armagedon rockar fett, obegränsat med leksaker, det är väl städdag på söndag det gör ju inget om hon går lös utan pappas närvaro ett par timmar kanske :)

Om ni draftar kanske hon och jag kommer ner och tittar en stund, tills hon blir uttråkad ... tills figurerna inte kan bli mer trasiga :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Jobbar på söndag så jag hinner inte dit innan 1630-1700 nån gång, men kör ni igång nåt om ni vill börja tidigare.

Barcus

problemet är väl att vår boster fixare nr: 1 inte kommer vara med men det kanske går att fixa ändå ?

jag är iaf på om det blir nått av sugen som bara den.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Citat från: "Barcus"problemet är väl att vår boster fixare nr: 1 inte kommer vara med men det kanske går att fixa ändå ?

jag är iaf på om det blir nått av sugen som bara den.

Jag har 4x Draftkits shards/conflux/reborn

Skulle ni bli mer än 4st så får spelare 5+ ordna eget reborn-booster, jag har extra av Shards och Conflux...

Jag kan komma ner och langa boosters på söndag har inget speciellt för mig, jag bevakar forumet :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Oppps...

Jag har 4x draftkits shards/conflux/reborn till söndag...
Jag skrev fel förut men editerade om föregående inlägg, jag skrev fem, men jag menar fyra...

(tekniskt sett har jag 5x men jag hamstrar ett kit åt mig själv)

Ful men ärlig  :twisted:
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Själv tycker jag 4 pers på draft är lite segt, gäller att snabbt välja rätt färg så är det vinst sedan. Hur många extra boosters har du. För en liten sealed vore inte helt fel i mina ögon. typ 5 boosters eller nåt.
There is no IRL, there is only AFK.

Barcus

det kan jag var med på men tror dock att man bör köra på 6 st
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Själv tycker jag 4 pers på draft är lite segt, gäller att snabbt välja rätt färg så är det vinst sedan. Hur många extra boosters har du. För en liten sealed vore inte helt fel i mina ögon. typ 5 boosters eller nåt.

Jag har:

10st Shards of Alara
14st Conflux
5st Alara Reborn

Och goda nyheter är att jag kanske är med och spelar :)
Pratade med svärmor idag och *fjäsk*fjäsk* hon kan till 99% vara barnvakt på söndag :)

Sealed hade vart roligt :)
Jag vet inte hur vi skall göra om vi blir mer än 5st i och med att jag bara har 5st Reborn boosters ...

1. Pannan (efter 17:00)
2. Barcus
3. Xyzar
4. Plutonergy

Vilka fler är intresserade, Robin, dagle, vart håller Brain hus? :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...