Nyårsafton

Startat av sebbe, december 22, 2008, 13.16

Föregående ämne - Nästa ämne

sebbe

Business as usual hos mig. Inga föräldrar i år däremot, men jag hoppas att folk kommer ha det trevligt ändå.

Alla jag känner är välkomna, hör av er om ni vill ta med någon annan.

Vill även passa på att tacka för det generösa kvarlämnadet av alkohol förra året: 22 öl, 12 cider och en 35a Baileys låg kvar på balkongen.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

dilba

Det var jag som glömde alla öl så jag hoppas att du har kvar de i år.

sebbe

Citat från: "dilba"Det var jag som glömde alla öl så jag hoppas att du har kvar de i år.
pff. när 24-timmarsregeln trädde i kraft hade väl du knappt vaknat
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

cracked_open

Du kan lita på mig Sebbe, tar med mig sällskap om 3 pers. Ses då.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Waaaagh

men för bövelen sebbe, det är min fest!!! always been always will be! så de så! ;)

Sparvel

blire gitarr lir i år med då? ;D
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

sebbe

gitarr och trummor och mikrofon kommer henke med all sannolikhet att släpa med. har även tre riktiga gitarrer liggandes om nån vill lira loss på sånt :D
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Ewers

Jag kommer gärna och hörde av Dale & Gunilla att de också kommer. Vilka mer har tänkt komma?

Kram /F

cracked_open

Citat från: "sebbe"Har även tre riktiga gitarrer liggandes om nån vill lira loss på sånt :D
Får ge en av dem till Mr.Per Thanell med en öl inkluderad så skall du allt få se på.... ;)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Sparvel

woot, låter kanon naice! brorsan fick nåt sånt kul i julklapp o trummorna va mycket roligare än gitarr ;)

Jag, jimp o max har väl tänkt dyka upp i vanlig ordning och eventuellt en polare till mig från göteborg om han hittar nånstans han kan sova :(

dyker inte kari upp med sin whiskey i år :( det va juh lixom ett inslag av klass förra året tyckte jag!
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

sebbe

Citat från: "cracked_open"
Citat från: "sebbe"Har även tre riktiga gitarrer liggandes om nån vill lira loss på sånt :D
Får ge en av dem till Mr.Per Thanell med en öl inkluderad så skall du allt få se på.... ;)
låter som en plan! allsång är ju alltid en hit :D
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Waaaagh

Kari kommer nog antagligen o dyka upp me ja, =)

Kom ihåg allesammans Fin kläder är det som gäller! (finare än normal vardags klädsel för dom som inte har "fina" kläder =)

pannan

Dyker nog också upp.

Waaaagh

Alla som vill vara med och äta (kommer göra så runt 5-6 tiden) som jag inte frågat ännu  skriv gärna här innan tisdag. Mvh Henke

dilba

Jag funderara på att ta med mig kärringen till festen men hon kommer inte ha så roligt om hon måste umgås med er gedon loosers :)
Ska du ta med lite luder från Jönköping som förra året Sebbe ?