nyårsafton

Startat av sebbe, november 28, 2007, 19.03

Föregående ämne - Nästa ämne

sebbe

ni som inte har något bättre för er på nyårsafton kan hälsa på hos mig.
alla jag känner är välkomna!

ta med massa dricka bara, chips och sånt kommer nog finnas på plats.

vi kör väl igång nån gång på kvällen, sju eller åtta eller nåt kanske. så får vi se om henke håller sig vaken längre än till tio i år!

åsså har jag massa djur hemma så ni som är allergiska vet det.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Waaaagh

Jag är "vice" LEDARE aka bestämmer mer än sebbe!!! för denna fest och säger att den kommer o bli illsketa rolig om just DU!!! dyker upp, kommer finnas tilltugg, husdjur, sebbe, musik, sprallande gott humör!, dans lokaler (aka vardagsrumm med någon form av musik givande apparat eller en full trio av folk!) vi räknar med o starta runt 19ish så kom då! =)

WE WANT YOU!!! to our party

Och för er som är lite osäkra på när var hur så kan jag meddela att nyårsafton oftast infaller den sista december och fester av detta slag har en vana att hålla på lite längre än till tolv på natten!
var då, jo hos Sebbe står ju där uppe =/ vill ni ha väg beskrivning dit så haffa mig eller sebbe när han behagar dyka upp på geddon =)

Och oroa er inte, jag kommer o vara vaken O.o någong gång under dagen ialla fall =) MVH Eder allderles egna härskare av allting som är ont här i världen Henke.

sebbe

Det här med vägbeskrivning är lite klurigt. Det är egentligen bäst att fråga någon annan eftersom varken jag eller Henke klarar av sånt.
Henke vet inte hur man skiljer på färger på hus och senast jag försökte förklara vägen för någon till mitt hus så hamnade de hos John istället.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Waaaagh

ahh,  jävligt sant faktiskt =/ humms, men faan ni kan la gå på ren känsla! tryck in er i närmaste hus som ser ut o ha fest! är vi inte där så går ni bara vidare tills ni hittat rätt =)