Djungelterräng

Startat av Kalle, september 26, 2005, 13.05

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

Enligt mina beräkningar har ni necromundat upp pengarna. Nästan allt. Jag ska undersöka stashen.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Clifford

Men fan. Här har Geddon en bunt med engagemang och konventet gick plus. Låt inte ekonomin hindra terrängbyggnen och roliga projekt som nästan är gratis :!:  Styrelsen kan väl ge er en tusenlapp?

:?:

Heavy

Styrelsen har redan bränt över sin sammanlagda budget för lokal, renovering, administration och övrig rörelsekapital för iår..

De enda som hittils inte gjort åt sin budgetpost för året är till viss del Rollspel med gunilla i spetsen (men dom pengarna är mer eller mindre borta med iom att det ska handlas moduler till wfrp) och Brädspel/PA som bränner sitt på iordningställandet av WiF-rummet.. Kortspel har iofs inte gjort åt en spänn mig veterligen heller..

Så enda chansen att lägga pengar mer till sektionerna är att ha ett extra medlemsmöte där sektionerna/styrelsen beviljas mer cash att leka med..

OM man ska göra det på riktigt.. ;)


Dock, jag ska ta upp det nästa söndag på styrelsemötet om vi inte kan skaka fram en slant.. ALLT utom just plantorna finns ju, och för en 500:ing så får vi plantor så det bör räcka till 3-4 bord tillsammans med allt som finns att tillgå på föreningen..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Tror faktiskt inte någon kommer opponera sig om styrelsen beslytar sig för att ta ~500 och bygga grejer till föreningen för, och om någon har något emot det så kan väl den personen kandidera till styrelsen till nästa år så att han kan jobba för sina visioner om föreningens framtid...

tycker Heavys upplägg verkar bra, vet dock inte om jag kan deltaga...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Kalle

när är nästa möte då?

blir det 3-4 små bord eller kan man slå ihop det till 2 stora?
:D
Estoy solo mirando!

Heavy

3-4 stora bord siktar jag på :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

MOB

Citat från: "Heavy"Styrelsen har redan bränt över sin sammanlagda budget för lokal, renovering, administration och övrig rörelsekapital för iår..

Men det är ju perfekt. Du vill ju att budgeten ska överskridas i år. :wink: Köp in plastväxter för fanken!  :P
..........
MOB

Greger

Vet int om det funkar nu för tiden, men förr kunde man fixa en kurs och rapportera aktivitet för att få mer bidrag... kanske något att kolla på, om det inte redan är gjort?!? :)