Bra jobbat!

Startat av Xyzar, november 05, 2006, 22.56

Föregående ämne - Nästa ämne

tobias

Citat från: "Den Gamle"Jag kommer inte kunna vara med på mötet den 18:e eftersom det är möte med Hultsfred samtidigt (detsamma gäller nog även Tobias).
Det är korrekt.

Skitskoj att jobba med er! Bra konvent!
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Daniel

Vi behöver verkligen se till att göra lite mer PR för konventet. Vi borde ha en artikel i BT ett tag innan konventet samt att man ringer dit dom under konventet så att de kan rapportera. Detta är viktigt så att vi syns, även hos Svenssons!

Mötet inbokat!

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Robin

Citat från: "sebbe"jag skulle kunna tänka mig att jobba med hemsidan igen och då se om jag kan fixa nån funktion så man kan anmäla arrangemang ganska tidigt, typ runt gothcon.

skulle också kunna slänga ihop en affisch som man kan skicka med någon ifall det inte blir en pr-tour, och isåfall behöver vi logga/grafisk profil lite tidigare. jag föreslår tema: mechbot
engelsk version på sidan är inga problem, med undantag för arrangemangstexter. det kan bli lite jobbigt.

Bra tema. Jag röstar för det. Tycker dock vi bör köpa in ytterligare 300 Kinder-ägg för att tjocka till Mechbot I lite och skaffa honom lite minions (e.g. Mechbots II-V)
Jag vann combat med 13.

Niklas

Citat från: "Daniel"Vi behöver verkligen se till att göra lite mer PR för konventet. Vi borde ha en artikel i BT ett tag innan konventet samt att man ringer dit dom under konventet så att de kan rapportera. Detta är viktigt så att vi syns, även hos Svenssons!

Mötet inbokat!

// Daniel

Det enda jag såg i tidningen ang spel under helgen var Ljusets söner som hade någon visning/prova på någonstans i stan. Först en mindre artikel och sen en större någon dag senare... med bilder. De är dessutom ute på fritidsgårdar och gör reklam. säkert på fler ställen...

Något att ta efter kanske? inte bara inför konvent...

Daniel

Citat från: "Nisse"
Citat från: "Daniel"Vi behöver verkligen se till att göra lite mer PR för konventet. Vi borde ha en artikel i BT ett tag innan konventet samt att man ringer dit dom under konventet så att de kan rapportera. Detta är viktigt så att vi syns, även hos Svenssons!

Mötet inbokat!

// Daniel

Det enda jag såg i tidningen ang spel under helgen var Ljusets söner som hade någon visning/prova på någonstans i stan. Först en mindre artikel och sen en större någon dag senare... med bilder. De är dessutom ute på fritidsgårdar och gör reklam. säkert på fler ställen...

Något att ta efter kanske? inte bara inför konvent...

Ja det borde vi verkligen ta över...

Gabriel: Du kan väl starta upp det hela, du har ju erfarenhet!  :wink:

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

rAWTAZ

Jag som bara var där en kort stund fick också intrycket att det där var så mycket bättre än den stela trista miljön på Bäckäng.. Skulle ju få vara lite större men det kanske går att ordna, hur som helst är det rätt stuk på lokalen. Den e ju fasen färdiginredd hehe :)

jonte

Jag är ännu en som sällar mig till skaran som tycker det var ett mycket bra konvent. Jag trivdes bra i dessa lokaler.

Hur många besökare var det i år och hur många besökare brukar det vara på Bäckäng?

sebbe

Citat från: "jonte"Jag är ännu en som sällar mig till skaran som tycker det var ett mycket bra konvent. Jag trivdes bra i dessa lokaler.

Hur många besökare var det i år och hur många besökare brukar det vara på Bäckäng?
jag hörde att det var 200-250 nånting, och på bäckäng brukar det väl vara runt det dubbla.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

cracked_open

Jag tyckte att det känndes som att det var en mycket högre "mysfaktor" på konventet iår än förra. Kan bero på en och annan person verkade krama en hel del av folket runt kiosken men det är ju en annan historia  :wink: Men jag tyckte att det bästa med BSK iår var att allt känndes så nära och lätt att få en överblick av vad allt fanns  :D

Det roliga var ju att det rammlade in en del folk som bara tittade omkring eftersom det "låg på vägen" det blir ju en hel del gratis reklam för klubben och kanske ger en bättre image än ett par "nördar" som bara spelar spel.  :shock:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Clifford

kramas är bättre än att hacka!

:thumbright: