Årsmöte 27/2

Startat av Clifford, februari 06, 2005, 20.02

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Årsmöte kl. 13.00 den 27 februari 2005. Var där, och tänk på att endast medlemmar får rösta. Vill du nomineras till styrelsen? Tag kontakt med Pasi Sneck i valberedningen i så fall.

Martin Larsson

Vore kul om den nya styrelsen ville presentera sig för åtminstånde oss som inte va med i söndags :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Martin kan vara lugn för hela protokollet kommer att läggas upp på hemsidan så fort jag skrivit det.  :D

/F aka mötessekreteraren aka kassören aka  8)

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Du Ewers, det där med "fort" vet jag inte om jag håller med om :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Niklas

Tror faktiskt att det har legat uppe under protokoll på startsidan i en vecka snart

Björn

Citat från: "Nisse"Tror faktiskt att det har legat uppe under protokoll på startsidan i en vecka snart

Huh? var då :?:

Niklas

Om du går till armagedon.se och sen klickar på länken protokoll till vänster och sedan på årsmöte 2004 upp till höger... ta da

Björn

Citat från: "Nisse"Om du går till armagedon.se och sen klickar på länken protokoll till vänster och sedan på årsmöte 2004 upp till höger... ta da

öööh, fast det är ju förra året protokoll (som legat uppe sen hemsidan kom upp), jag tror Martin menade årets (dvs 2005)

Niklas

Aj fan... sicken miss!!!

Martin Larsson

Citat från: "Björn"
Citat från: "Nisse"Om du går till armagedon.se och sen klickar på länken protokoll till vänster och sedan på årsmöte 2004 upp till höger... ta da

öööh, fast det är ju förra året protokoll (som legat uppe sen hemsidan kom upp), jag tror Martin menade årets (dvs 2005)

Jo, det var väl lite av tanken :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Det är färdigskrivet och finns i styrelserummet på papper.
Då jag inte är en hacker har jag inte fixat det till hemsidan än...

/F

Heavy

Citat från: "Ewers"Det är färdigskrivet och finns i styrelserummet på papper.
Då jag inte är en hacker har jag inte fixat det till hemsidan än...

/F

Whoohoo !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Judas

Citat från: "Ewers"Det är färdigskrivet och finns i styrelserummet på papper.
Då jag inte är en hacker har jag inte fixat det till hemsidan än...

/F

Borde det inte sättas upp i lokalen också och inte enbart ligga i styrelserummet kanske?

Martin Larsson

Citat från: "Judas"
Citat från: "Ewers"Det är färdigskrivet och finns i styrelserummet på papper.
Då jag inte är en hacker har jag inte fixat det till hemsidan än...

/F

Borde det inte sättas upp i lokalen också och inte enbart ligga i styrelserummet kanske?

Jo, minst fram tills dess att man kan komma åt det i elektroniskt format :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.