Kompmall WFB

Startat av mungo_inc, september 24, 2005, 20.56

Föregående ämne - Nästa ämne

mungo_inc

Kan någon slänga in en länk till den kompmall som kommer att användas vid BSK 23

Tacksam för svar

emil

Subjektiv komp är senaste budet. Men ta det som dagens sanning, mao kanske ngt händer i morgon...

Fast å andra sidan vet jag inte ens om BSK-staben har varit i kontakt med den arrangör dom tänkt sig... :? För det blir inte jag, tralalalla-laaaa! 8)

mungo_inc

Ska du vara med och lira med dina doggisar i år?
och vad menars med subjektiv komp?

emil

Jag ska VINNA med mina doggisar!  :P Vem fan frågar! 8)
*Edit* Aaaah! Ursäkta för min ngt burdusa ton, jag visa respekt för dom äldre... :oops:  :wink: Först nu trillade poletten ner.

Men du kommer loosa mot mig iaf! :roll: Blir ni 3 st i år?

mungo_inc

Men du kommer loosa mot mig iaf! :roll: Blir ni 3 st i år?[/quote]

Vem vet?

Troligen så blir det vi 3 igen

Tack förresten för att du påminde oss om Geddons turnering, tyvärr så jobbade vi den helgen

emil

Man kan ju inte göra annat än att försöka... 8) Men nu när du reggat dig här så kan du ju hålla dig ajour själv. Bra va! :wink:
Ni får förbereda er väl, för ni kommer slåss under våran föreningsfana, och den får ni ju inte smutsa ner! 8) (Jag gör det så bra själv)

http://www.swfbr.sverok.net/clubRanking2005.htm

Subjektiv komp är när ngn/några sätter sig ner med armélistan och försöker bedömma hur snäll/hård den är och jämför med andra och sätter poäng efter det.

mungo_inc

Jag kollade kompmallen från Lincon.

Om jag har en singelörn och en hjälte på en örn, räknas hjältens örn in i det totala, dvs får jag minus för den? eller räknas den som ett riddjur?

emil

Ovanstående svar: "Subjektiv komp är när ngn/några sätter sig ner med armélistan och försöker bedömma hur snäll/hård den är och jämför med andra och sätter poäng efter det."

Jag kan inte svara på den frågan, då jag inte bedömmer komp under BSK. Men kanske en arrangör dyker upp... 8) Men visst, du kan utgå från en kompmall, och om du får bra komp där så kanske kommer det att ge bra komp med en subjektiv bedömning.