Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Kommer vara på Geddon från 16 ca. Skall spela annat men kanske hinner med en duell eller två.
Tomas Davidsson

JElfving

Ingen som vill spela lite kort på fredag? Kan hela dagen fram till 5-6 ungefär. Testar gärna standard inför gothcon eller pysslar med edh-lekar.

roligt

Jag är gärna med och spelar lite, kan vara där runt 14:45 och framåt.
Var med och spela.

JElfving

härligt roligt, jag och billy kommer vara där

isanion

Någon som vill spela magic idag? Kan från nu till sent inatt. :)
Föredrar EDH men standard går bra.



/Jonatan

JElfving


roligt

Jag är på Gedon idag mellan 13.30-18.00 och vill gärna ha någon att spela med/mot. Hoppas någon hinner läsa.
Var med och spela.

JElfving

SM-schema: http://dl.dropbox.com/u/6066501/smschema.jpg

Kommer antagligen att vara nere torsdag-fredag. Spela PTQ:er och kanske nåt kval.

Hur gör ni andra?

JElfving

För de som vill gå med så har vi en ny facebook-grupp som heter Magic The Gathering - Borås, som är relativt aktiv hittills. Joina!

dagle

Riktiga män är inte medlem på facebook... ;)

soulreaper

Citat från: "dagle"Riktiga män är inte medlem på facebook... ;)
Prexis! Du och jag dagle, du och jag!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

roligt

Jag kommer vara inne på gedon imorrn mellan 12-17 typ. Och sedan på lördag hela halva dagen och kvällen. Hoppas se lite folk där för edh/commander spel!
Var med och spela.

roligt

Citat från: "roligt"Jag kommer vara inne på gedon imorrn mellan 12-17 typ. Och sedan på lördag hela halva dagen och kvällen. Hoppas se lite folk där för edh/commander spel!

Oj, imorrn var visst idag, kommer alltså vara där idag (fredag) och imorrn (lördag). Hoppas inte alla är för inne i sitt midsommar firande.
Var med och spela.

pannan


Brain

Citat från: "pannan"http://sales.starcitygames.com/carddisplay.php?product=280018
om nån har lite pengar över så..

Man kan ju inte med att spela med det setet. För stor värdeminskning bara du byter plastfickor.
Tomas Davidsson