Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Citat från: "pannan"Hur gick det då? Verkar setet vara nåt att ha? Gick nån top 8? Gick nån bott 8?

Tror inte vi får något svar förrän sent i kväll, de verkar köra en dag 2 :-)
Tomas Davidsson

JElfving

Dag 1: jag droppa 2-2 (efter 2-0-start), Marcus droppa 3-2, billy droppa 1-2 eller 2-2, junior droppa 3-2, david var win-and-in sista matchen men loosa, resten har jag ingen jättekoll på men antar de droppa 1-2 eller 0-2 typ. vi var runt 14 tror jag som åkte ner dag 1 så det var minst sagt ett bedrövligt resultat.

jag spela mirran för jag tycker inte infect är så kul. fördelningen var dock typ 80% phyrexian, 20% mirran, av det enkla skälet att phyrexian är mer kraftfullt. orättvist att börja på 10 liv liksom.. ;)

Setet verkar skoj. jag sid-drafta (besieged, scars, scars) en blå-röd lek till 2-1 med dubbla mind control + kortdrag + removal. myyys. Infect vann dock draften (såklart). Verkar sinnes bra numera..

Obs! Vatmother är sämsta kortet någonsin (i den under pre-releasen så vanliga infect-mirrorn), annars: nöten såklart!

Barcus

Dag 2 gick junior top 8(4-2-1)  jag slutade 4-3 efter förlust sista och Jonatan gick typ 3-4.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

JElfving

gött med en top 8! 7 rundor alltså

Plutonergy

Gött borås fick en top 8 iaf :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Lite sur att jag bröt min top8 svit men men.
Det var ingen top8 draft på söndagen ren swiss.

Men tror det kommer bli ett roligt draft format infekt kommer vara starkt som innan dock.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

JElfving

edh imorgon? anyone? :) kan dag och kväll

Barcus

Jag kan kväll isf från 19:00
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Citat från: "JElfving"edh imorgon? anyone? :) kan dag och kväll

Jag kan EDH på onsdag 18:30, nån som kan då?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

jag kan onsdag 18.30

hoppar idag, 19 blir lite sent.

roligt

Jag tror jag borde kunna komma förbi nu på Onsdag för edh, inte helt säkert ännu men ser ljust ut.
Var med och spela.

Plutonergy

Jag är på Geddon vid 18:30 ikväll, sugen på EDH :)
Det brukar vara aktivitet på Onsdagar så lokalen bör vara öppen om någon vill dit tidigare.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

roligt

Ser inte riktigt ut som om jag kommer kunna komma ikväll, kanske kommer men räkna inte med det.
Var med och spela.

JElfving

Ingen som är sugen att sitta på geddon imorrn förmiddag och spela Pre-release Mirrodin Besieged på Magic Online. Alltid roligare att spela ensam..... i grupp. :)

Plutonergy

Citat från: "JElfving"Ingen som är sugen att sitta på geddon imorrn förmiddag och spela Pre-release Mirrodin Besieged på Magic Online. Alltid roligare att spela ensam..... i grupp. :)

gillar iden önskar jag kunde, ingen barnvakt...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...