Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

JElfving

Har en auktion uppe på Svenska Magic där jag säljer av lite av mina kort, för den som vill köpa bilder fraktfritt.

http://www.svenskamagic.com/marketplace/index.php?what=auktionen&ID=12607

JElfving

edh vid halv 5-snåret idag. styrelsemöte vid 8 så vi spelar fram tills dess. bara att droppa förbi när man kan.

JElfving

Anmälde mig till lördagens pre-release på Wizard Games idag. Var bokat 28/48 platser så ni vet.

Plutonergy

Citat från: "JElfving"Anmälde mig till lördagens pre-release på Wizard Games idag. Var bokat 28/48 platser så ni vet.

Bra :)...
De som åker bil träffas utanför Armagedon på lördag morgon 9:00-9:15 tiden så Boråskonvojen kommer till rätt ställe :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

nån som är sugen på EDH onsdag eller torsdag kväll? runt 17-18-tiden

Plutonergy

Citat från: "JElfving"nån som är sugen på EDH onsdag eller torsdag kväll? runt 17-18-tiden

Jag kan Onsdag 18:00...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

ingen edh för mig ikväll

Plutonergy

Jag är på geddon ikväll 18:00... tänkte fixa lite med mina kort...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

efter kort tupplur hittade jag orken. kommer förbi med kort att sortera och eventuellt spela med :)

Plutonergy

Citat från: "JElfving"efter kort tupplur hittade jag orken. kommer förbi med kort att sortera och eventuellt spela med :)

sweeeeeeeeeeeet :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Junior

Citat från: "JElfving"Anmälde mig till lördagens pre-release på Wizard Games idag. Var bokat 28/48 platser så ni vet.

Plockade precis sista platsen
Jonathan fick nöja sig med reserv #1 ><

JElfving

har inte bokat in mig i nån bil än.. finns det nån bil som behöver fyllas upp med en sista plats tar jag gärna den. är vid armageddon kl.9 eller vid norrmalms pizzeria om det hämtas upp vid hemmet  :D

JElfving

är nu inbokad i Bil Iveling :)

TeazZ

Jag kommer ner till geddon vid kl 9:00, kanske någon/några kan åka med mig eller så kan jag åka med någon annan. Så sparar vi pengar/miljö  :)

pannan

Hur gick det då? Verkar setet vara nåt att ha? Gick nån top 8? Gick nån bott 8?