Glorantha second age söker nya spelare

Startat av snoffaz, december 07, 2009, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

snoffaz

Saknar dig Henrik, kom hem. Så vi kan lira, Trevlig Påsk alla.....

nemesiswar

Hemma nu från Thailand ses på lördag alla!

Napprix


snoffaz

Happy hannukkah, bra att du kom hem med livet i behåll, det ska bli roligt att träffa Ted borg på lördag.

nemesiswar


nemesiswar

Måste säga att jag tycker det var en rolig spel session idag med mycket spänning trots all fighting.
Hoppas ni andra tycker det också

Napprix

Ja det var riktigt roligt måste jag säga :) nära döden upplevelse hehe
ser fram imot nästa gång :D

Usually_Insane

hur ser det ut den 24:de? spelar vi eller?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

nemesiswar

Nope blev spikat för ett par timmar sen att det blir Holland, men se det på den ljusa sidan gratis improvement rolls! (bara ni överlever :) )

Usually_Insane

Citat från: "nemesiswar"Ni DÖR! MUHAHAHAHA!!

;)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

nemesiswar

Denna forums tråden http://www.alderac.com/forum/viewtopic.php?f=280&t=80552 borde ni kunna följa hur turneringen går i Holland med start lördag

nemesiswar

13.00 på lördag i vanlig ordning :)

snoffaz

Tackar för en väldigt rolig spel omgång, mer såna här inbördes konflikter, det får lite mer liv i det hela tycker jag. :twisted:

nemesiswar

Ska jag vara helt ärlig så håller jag med om det ni spelade karaktärerna något bättre denna gången, MEN jag är ganska orolig med att ni delat upp på er hur det kommer gå.

nemesiswar

Tänkte så här inför lördagen.

13.00 Lallos och Peter (ja jag vet han kommer inte)
14.30 Christopher och Kans

Om det blir tid över sen kan vi börja på nästa äventyrs uppslag lite beroende på vad som händer.

Daniel behöver inte komma om han inte känner för det eftersom han troligtvis inte kommer komma med förräns framåt slutet men känner han för det så kan vi säga ca 16.00.