Gothcon -09

Startat av Robin, november 25, 2008, 09.10

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Allright boys. I år kommer Gothcon att vara rejält mycket mindre, så vi får hålla koll på SWFBR-tråden: http://swfbr.ipbhost.com/index.php?showtopic=1869&hl= och så fort som anmälan är uppe så ser vi till att dynga in våra namn. Det är väl lika bra att vi skickar ett mail med alla namn, så vi gör en lista här i tråden och så fort någon ser att anmälan är öppen till turneringen så skickar den personen ett mail med alla namn och postar här.

Lista:

WHFB
Robin Fredman
Klas Robertsson
Martin Larsson
Andreas Graae
Ola Ståhl
Jerry Hammarberg (Springer)
Fia Bergenholtz
David Dynefors
Erik Sala
Martin Jönsson
Henk?

40K
Fredrik Ewers
Jag vann combat med 13.

dilba

Jag ska dit och jag har redan börjat kolla Hotell rum. Jag tänkte du jag och Larsson tar ett TS rum i år. Bättre att förfesta i.

Ewers

Jag skulle kunna tänka mig att vara med om det finns hotellmöjlighet. Vill också dela rum med grabbarna grus. För min del blir det 40k-turneringen i så fall.

/F 8)

jättem jorme

jag skall vara med på gotchon i ve ef be turneringen

Robin

Hotellrum är en väldigt bra idé. Tekniskt sett arbetar jag fortfarande som timanställd på Scandic-bokningen (även om jag inte har varit där på två månader) men det är Dyne som får rodda i det om han orkar, tror jag bestämt.

Rubinen är aktuellt isf (ligger på Avenyn).

EDIT: Har uppdaterat första posten.
Jag vann combat med 13.

Ola

Mej är med. Krig och sprit.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Robin

Uppdaterat. Klas, vad hette du i efternamn nu igen? De brukar vilja ha det, arrangörerna....
Jag vann combat med 13.

jättem jorme


Martin Larsson

Citat från: "Ola"Krig och sprit.

Krig å sprit, krig å sprit :D :lol:

Jag e med, har nog iofs tänkt lira WHFB, men jag lär ju ha en färdig 40k arme iofs vilket kan vara mer än jag kan säga om WHFB atm...hmmm  :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

Jag är på...skall bara spana på mitt schema så det inte infaller på ett av mina många arbetspass
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Andreas Graae

Jo då den grå ska vara med i WFB!

Andreas Graae!

Robin

Citat från: "cracked_open"Jag är på...skall bara spana på mitt schema så det inte infaller på ett av mina många arbetspass

Kool kool :).

Vad var det du hette i efternamn nu igen Jerry.... Springer? :D


Martin, jag bytte till WHFB på dig.

Fan, vi kommer att charga som jeans-dealers på Gothcon!

:whax:  och  :ratling:

Die you non-Boråsian scum! (and non-Kinna scum)
Jag vann combat med 13.

cracked_open

Citat från: "Robin"Vad var det du hette i efternamn nu igen Jerry.... Springer? :D

Springer hmmm att du inte hade kunnat säga det till prästen när det begav sig ;) HammarHaj säger en del har jag upptäckt men Hammarberg för er dödliga  :wink:

Jag är på till GothCon jag slösar nog några semesterdagar om det skall vara så  :twisted: Dock blir det WFB för min del  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Robin

Jag vann combat med 13.

fia

jag hade väll tänkt mig vara med oxå..
ny i stan