Glorantha second age söker nya spelare

Startat av snoffaz, december 07, 2009, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

nemesiswar

Det låter inte bra. Får nog se det som inställt denna helgen då.

roligt

Då jag sa att jag kommer vara borta en del under sommaren så kommer mer exakta datum här:

Jag kommer vara borta igen 11-17 juni, 27(juni)-3(juli), 7-9 juli samt 26(juli)-7(augusti).
Var med och spela.

nemesiswar

OK kanon då kan jag försöka planera lite efter det men 18/6 kan du va?

roligt

Bör jag kunna, kanske blir konstigt ifall det är midsommar eller något men annars tror jag det går.
Var med och spela.

snoffaz


nemesiswar

Yes det är det. Har sparkat på Knas en del idag så då borde allt vara lungt :)

roligt

Jag blir lite sen, är där runt 14:05.
Var med och spela.

nemesiswar

Haft mindre tid än vad jag trodde på semestern... Sorry ska försöka fixa detta så snart som möjligt :)

nemesiswar

Nya datum är uppe på första sidan.

Vi skulle kunna spela nu på Lördag men jag tror Lord Sogga är på Roskilde och han lovade dyrt och heligt posta dem datumen han var borta... så jag vet ej men troligtvis kan vi inte räkna med det.

roligt

Det har blivit så att jag ska jobba lite nu i sommar och kommer därför att missa spelmötet den 13/8/2011. Jag kommer att vara borta den 17/7-16/8. Jag kommer alltså vara med och spela nu på lördag men jag kommer hem försent för det andra mötet, vore bra om vi kunde skjuta fram det en vecka, eller så missar jag det helt enkelt.
Var med och spela.

snoffaz


nemesiswar

Yes det är det hoppas ni är check för att mangla Masque kultister.

nemesiswar

Vi gör så helt enkelt vi ställer in 13/8 och satsar stenhårt på det därefter istället.

nemesiswar

I brist av utrymme på gedon på lördag så föreslår jag att vi spelar hemma hos mig.

roligt

Citat från: "nemesiswar"Vi gör så helt enkelt vi ställer in 13/8 och satsar stenhårt på det därefter istället.
Citat från: "nemesiswar"I brist av utrymme på gedon på lördag så föreslår jag att vi spelar hemma hos mig.

Blev det inte inställt? Kommer f.ö. hem kvällen den 14/8.
Var med och spela.