Hallå där!:)

Startat av Stefan, januari 20, 2010, 22.55

Föregående ämne - Nästa ämne

Stefan

Tänkte att den här delen av forumet skulle vara den perfekta platsen för mig att presentera mig själv i då jag så fort som det går kommer att gå med i föreningen.

Jag heter Stefan, är 18 år och går mitt andra år på Viskastrandsgymnasiet, IT inriktningen. Vi är 5 personer som kommer att gå med och kommer mestadels att hålla på med Warhammer 40k (till att börja med iaf!) Har inte fått dom andra tomtarna att hitta hit riktigt än dock! Finns det intresse att lära oss spelet så uppskattas det verkligen! :D

Var nere förra veckan på torsdagen och fick en liten rundtur av Brain och hann hälsa på en del av er som var nere.

Hoppas vi ses en del framöver :)
/Stefan

pannan

Ni är så välkomna ner, finns väl lite folk som spelar 40k ibland, ta en kik på den delen av forumet!

cracked_open

Jag tillhör väl en av de på föreningen som spenderar på tok för mycket tid och pengar på 40k. Kan informera att vi är några 40K spelare som skall samlas nu på lördag för ett Apochalypse slag och ni kan ju ramla förbi under dagen så kan vi ju presentera oss för varandra om inte så finns det som pannan skrev en egen tråd för BloodBowl, 40K och WFB här på forumet där det som oftast står ett par rader om något skall arrangeras eller dyligt.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Stefan

Citat från: "cracked_open"...Kan informera att vi är några 40K spelare som skall samlas nu på lördag för ett Apochalypse slag och ni kan ju ramla förbi under dagen så kan vi ju presentera oss för varandra...

Låter kanon :)  2 av oss tänkte att vi skulle dyka in runt halv 3 om ni har hunnit dra igång vid den tiden?

cracked_open

Vi drar igång runt 10 och håller på tills vi blir less  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Fluff

trevligt med en Stefan till på föreningen!!!
du råkar inte möjligtvis heta Nilsson i efternamn?

/en av två Stefan Nilsson
ät en makaron till!

Jokkoman

Fluff: Det är fan rörigt som det är, särskilt ute hos Bersten.
//Men vad vet jag

cracked_open

Kanske skall döpa om den nya Stefan till Lill-Steffe eller liknande så vi inte blandar ihop alla Stefan som vi har  :lol:
Fluff, Stefan den äldre, lill-steffe osv. Fast grabben kanske redan sitter på något grymt smeknamn typ bäckängs-face-bascher  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Stefan

You can call me Nighthawk... (Stepbrother, höhö:D)

nej men lill-steffe blir kanon :)

Tyvärr inte Nilsson i efternamn:/  en ljungqvist däremot

:D

Meldon

Citat från: "Stefan"Tyvärr inte Nilsson i efternamn:/  en ljungqvist däremot

:D

:O Det går ju inte.. Trodde jag hade monopol på Ljungquist nere på geddon...
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Fluff

Citat från: "Meldon"
Citat från: "Stefan"Tyvärr inte Nilsson i efternamn:/  en ljungqvist däremot

:D

:O Det går ju inte.. Trodde jag hade monopol på Ljungquist nere på geddon...

håller med! det här går inte.
från och med nu kommer jag kalla dig "Stefan Nilsson wannabe"  :P
men Lill-Steffe funkar ju också.

jag får helt enkelt leta vidare i jakten på nästa Stefan Nilsson
ät en makaron till!

dasher

Jag heter Erik och är en av tomtarna som fått för mig att börja spela 40k med stefan!

Hälsar väl på någon gång antar jag :o

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell