Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

Jokkoman

Tjofräs, känns som "jag kommer ikväll" helt har försvunnit vilket är lite tråkigt.

Jag kommer iaf ikväll och är lite småsugen på agricola.
//Men vad vet jag

Xyzar

Ska också dit och smeka lite, kan ta med agricola om ingen annan gör det. Men jag är mer sugen på något nytt. Men om så kör jag aggro-cola också ;)
There is no IRL, there is only AFK.

globetrotter

Jag är fortfarande mest sugen på Eurorails, men det blir väl bara om Daniel och Björn J kommer.
Andravalet är Le Havre, som jag lovat att lära ut till Björn B.
Sedan ligger förtillfället även Age of Steam i väskan och lite mer...
/C-G

pannan

Kommer också ner, måste äta och duscha först bara, kan bli lite efter 18.

Daniel

Jag kommer inte... Magsjukan härjar i familjen!

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Jokkoman

Det blev tillslut en trevlig kväll tack vare att födelsedags"barnet" Pannan kom och räddade mig o Bersten från ensamheten. Jag kände att jag riskerade att höra en utläggning om fildelning, men det slapp jag ju ;) Så tack för det pannan.

I övrigt blev det 3 partier dominion vilket jag inte lirat på 3 månader nått. Får säga att det är rätt trevligt, men det är ju ett tjötspel. Man ska sitta o prata mkt om mkt annars faller det. Men jag fick prata lite katt-porr med Petrus så jag är mer än nöjd.


Sedan blev det ett avslutande parti glory där jag fetförlorade, "shit happens when you party naked".

Ha en trevlig helg så syns vi kanske på torsdag.
//Men vad vet jag

biggabush

He he. Jocke. Jag vet vad vi ska göra på lördag...
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Jokkoman

Haha, ja där fick du ju rätt Anders. Åkte ju på det i lördags istället, är svårt o värja sig när man vistas inom en radie av 4m från dig. :D

Jag kommer imorn i vart fall. Önskemål på spel har jag icke.
//Men vad vet jag

Usually_Insane

kommre inte ikväll mår inte så bäst
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Jokkoman

Jag blir lite senare idag. Ska fixa lite andra grejjer så kommer kanske vid 19.30 eller nått...
Förhoppningsvis kanske det blir ett eller två dominion då i vart fall
//Men vad vet jag

Usually_Insane

Citat från: "Jokkoman"Tjofräs, känns som "jag kommer ikväll" helt har försvunnit vilket är lite tråkigt.

reflekterar över det här när jag återigen lämnar återbud till torsdag, skall ha avslutningsfest för en medarbetare den kvällen :(
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

biggabush

Jag kommer på torsdag.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Jokkoman

Jag kommer imorn med. Blir nog ganska exakt vid 18 tror jag.
//Men vad vet jag

Xyzar

Är nog också på imorgon
There is no IRL, there is only AFK.

Beorn

Jag dyker med största sannolikhet upp ikväll (länge sedan sist, är sugen på lite spel nu...)
Björn