Jag antar att...

Startat av soulreaper, oktober 18, 2005, 13.59

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Jag antar att det var här som jag skulle posta det här....det är nämligen så att efter att ha kollat lite på warhammer har jag kommit fram till att jag vill köpa mig ett warhammer box set eller vad det nu hette...nu är det så att på gws onlineshop kunde man beställa box set med ett hobby set och jag undrar om någon vet om det är möjligt att köpa detta paket på gwshopen i gbg så att jag slipper importera kan nog bli ganska dyrt om det fastnar i tullen nämligen...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

sebbe

var det något slags rabatterbjudande?
annars borde du kolla gamersvault.nu, geddonmedlemmar har 10% där, och han kör ner det till geddon fraktfritt.

annars är larsson rätt man att fråga om gwshop i göteborg
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

soulreaper

gamersvault.nu fanns det inte...det fanns knappt något som rörde whfb, eller så är det jag som bara är lite seg..sitter på jobbet kan kolla in sidan när jag kommer hem..
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

soulreaper

Vet nu att det inte var ett rabbaterat pris på gw i england utan det var helt enkelt ett paket med starterset warhammer och ett hobby starterset med lite färg och sådant
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Martin Larsson

Ok, detta gäller om beställningar via GW :arrow:

Om man beställer via GWs online store och inte bor i england så kostar det £6 extra, då levereras sakerna av ups(a.k.a. ops!, nej skämt å sido, så illa är det inte).
Annars känns som om det är smidigare för din del att gå in på Gw i gbg (kungsgatan 28, strax ovan domkyrkan) när du är där nästa gång istället, då slipper man frakten, och allt finns där vad WHFB gäller 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Vad är det för ngn armé du hade tänkt dig då? Känns lite onödigt att slänga bort pengar på figgar/färg om du inte tänkt igenom det. Du målar ju redan så färger och penslar känns ju inte så akut, det viktiga är väl att det är akrylfärg.

soulreaper

Jag målar inte idag så jag har inte färger och sådant redan...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

sebbe

det allra senaste är att dissa gw-färger och köra på valejo eller vad det heter, ska nog finnas på hobbex. det är många som rekommenderar det, har inte testat själv än dock. men nästa gång jag köper färg blir det nog sånt.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Heavy

Valejjo är det som gäller, gw´s är skit i jämförelse.. Både bättre, och billigare, finns på hobbex som sebbe sa :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

soulreaper

k..tack för era svar, jag längtar redan till 25 nov...det är då jag får min lön...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun