hemsidan

Startat av sebbe, september 11, 2006, 13.54

Föregående ämne - Nästa ämne

jonte

om det nu är så att man får sova grattis i Gedons lokaler så hade det nog varit läge att sätta ut det på första sidan på BSK-hemsidan. Stort och tydligt, "Gratis sovplats finns" eller liknande.

jonte

Se till att uppdatera ovanstående nu, pronto. Jag garanterat att vetskapen om att kunna sova gratis eller bli tvungen att boka hotell/vandrarhem är avgörande för många huruvida de ska komma eller ej.

Clifford

agrees completely.

Beorn

Det verkar inte hända inte så mycket på hemsidan. Borde den inte uppdateras med arrangemangs-texterna snart? Känns ju rätt viktigt.
Björn

Ewers

Sebbe håller på i skrivande stund. Dessutom har cyberguden trillskats men det kommer lösa sig.

Mvh /F

sebbe

jag ska fixa hemsidan snarast, har haft rätt mycket att göra i skolan bara.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Ewers

Heja dig Sebbe!!!

/F

Beorn

Det låter bra det Sebbe. Ville bara kolla läget.
Björn

sebbe

sidan är uppdaterad med ewers infotexter, samt lite tillsnyggad med nytt teckensnitt.

ska försöka få upp alla arrangemangstexter imorgon. iallafall de som är inskickade ;D
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

jonte

Mina förslag på fortsatt uppdatering av hemsidan:
På framsidan, vid eller i Ewers text så skriv "Gratis boende finns tillgängligt i Armagedons lokaler".
På sidan "Logi" ändra "Det kommer också finnas möjlighet att övernatta i spelföreningen Armagedons lokaler" till "Det finns möjlighet till gratis övernattning i spelföreningen Armagedons lokaler" och låt det stå överst på sidan.

Ja. jag vet att det finns info om det under "information", men om någon klickar direkt till logi så är det bra om det står där med. Eller slå ihop de två båda sidorna.

Daniel

Jag har ett förslag och det är att rubrikerna på info-sidan ska vara i fet-stil.

Annars ser det bra ut!

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Ewers

Håller med båda ovanstående.

Bra jobbat sebbe!

Sebbe: Tobias och Molin kommer kontakta dig i helgen så att ni kan få upp anmälningsfunktionen.
Anders Eliasson ville att du skulle ha hans nummer, 0706-973282.

Mvh /F 8)

sebbe

nu är alla arrangemang som jag fått in som inte gömt sig väldigt väl i min inbox kommit upp på sidan. hojta till om någonting är fel eller om någonting saknas.

jag har även fått lite information från några ansvariga, typ rollspel, brädspel städ osv. var ska jag lägga den?
jag vet inte riktigt var jag skulle vilja ha det, förslag, tack!!

anmälningssystem ska vara på gång, jag vet inte hur lång tid det kommer ta exakt.
vet inte heller riktigt vad jag kommer behöva göra, och om det är mycket så kommer det kanske ta lite längre tid än vad många av er hade önskat, detta mest på grund av att jag har tentor om en vecka och behöver plugga en del.

återkommer med mera information när jag själv har lagt vantarna på den =P
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Ewers

Hej Sebbe!

Toppenjobbat med tanke på just tentor.

Kan man inte lägga arrangemangsinfo under en flik som heter just arrangemangsinformation jämte de andra flikarna på startsidan allternativt där den andra infon om arrangemangen ligger?

Saknade info om rollspelsarrangemangen. Har det inte anmälts några? Trodde det var klart vilka åtmindstånde två av scenariona var.

Mvh /F

Jimp

mm jag skickade en text till sebbe, som jag trodde den skulle vara som det såg ut på sidan, sen utvecklade han ju med meny och sånt som ändra helt hur det skulle se ut ^^ sen att jag var utomlands över helgen underlätta inte heller. hoppas på att bergersjö skickar sin text imorgon (den 10e alltså) och jag ska bara springa förbi geddon så hoppas jag att jag kan skicka texten till sebbe efter jobbet.
Ill dance for Gil!!