Det blir ett BSK 24 och detta är vad som hänt hittills!

Startat av Ewers, augusti 28, 2006, 18.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Citat från: "Anders"Jag trodde vi BLEV utslänga? Har inte hört något om en ombyggnation?

Sedär vad folk tror mycket som är helt fel.

Nej, Bäckäng står till vårt förfogande även i år, enda problemet är att det finns bara 8 salar och de använder slagborr i övriga skolan pga ombyggnad.
(min lillebror går där nu och hälften av lektionerna får de ha på en helt annan skola i TVÅ ÅR av gymnasiet...)

Inget annat har något med sanning att göra, och det vore MYCKET dålig PR för konventet om nån tror nåt annat.

Gimdring

Citat från: "Ewers"Då Bäckängskolan renoveras i år kan vi inte vara där i år och kommer istället att husera i kårens lokaler i gamla folkets hus. Därför kommer årets konvent bli ett lite mindre konvent med lite färre arrangemang än vad vi brukar ha. Inriktningen är att ha 2-3 figurspelstureringar, 2-3 kortspelsturneringar, ett flertal drop in-arrangemang samt kanske (osäkert med bra lokaler) 3 rollspelsturneringar.
Det tänkta besökarantalet är 150-200 deltagare.
Jag har ett förslag.
Ni kanske redan har tänkt på det, men om nu det är trångt på kåren kanske ni kan höra med högskolan
om det går att låna/hyra några lektionssalar eller studierum för t.ex. rollspel.

soulreaper

Rollspel har vi redan ordnat, dessa kommer att vara på plaza, vilket betyder: JÄVLIGT LYX
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun


Clifford

Citat från: "dagle"http://www.svenskamagic.com/artiklar/index.php?ID=304 Så ser kortspel ut just nu :) . Massor av Ipoder i priser :)


Varför skriver de citat:

"Det blir ett BSK! Svenskamagic kommer hålla i det och trots att konventet hålls i miniformat tror vi det kan bli riktigt lyckat."

Det är faktiskt Armagedon som ordnar BSK, inte SVM....de syftar väl på kortspelsturneringarna enbart, men det låter fel.

dagle

Kan vara för att de har varit nästan sämre än oss på att ge information :S. Skall påpeka det..

soulreaper

Citat från: "Clifford"
Citat från: "dagle"http://www.svenskamagic.com/artiklar/index.php?ID=304 Så ser kortspel ut just nu :) . Massor av Ipoder i priser :)


Varför skriver de citat:

"Det blir ett BSK! Svenskamagic kommer hålla i det och trots att konventet hålls i miniformat tror vi det kan bli riktigt lyckat."

Det är faktiskt Armagedon som ordnar BSK, inte SVM....de syftar väl på kortspelsturneringarna enbart, men det låter fel.

Nu har dem ändrat på det, så att det står att dem har hand om turneringen
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

dagle

dagle + irc = snabba saker :), 10 min senare var det ändrat :/ , Dock tyckte han att ni var snabba på att märka ord..

Clifford

Han får tycka vad han vill om ord, hela den meningen säger att SVM arrar BSK.