Att göra-lista

Startat av jonas, augusti 17, 2005, 13.11

Föregående ämne - Nästa ämne

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"Helt rätt. Jag vägrar dock göra nått för jag har lovat mig själv att inte pilla. Tyvärr, men jag önskar att någon läste denna tråd och gjorde något av det som vi listat, i stället för att sucka och påpeka brister.
Jag skulle kunna göra det där med att fixa lista på mer direkta targets för marknadsföring om jag bara varit lite mer insatt. Tyvärr tillhör jag dock kategorin människor som knappt vet vad en T6a är.. :oops:

tobias

Jag jobbar ju fortfarande på Sverok Väst, behöver ni hjälp med ett utskick eller liknande så är det bara att hojta till. Att skicka ett PM via forumet fungerar.
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Clifford

Citat från: "tobias"Jag jobbar ju fortfarande på Sverok Väst, behöver ni hjälp med ett utskick eller liknande så är det bara att hojta till. Att skicka ett PM via forumet fungerar.

Ett utskick bara inom VG vore ju räserbra...

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"
Citat från: "tobias"Jag jobbar ju fortfarande på Sverok Väst, behöver ni hjälp med ett utskick eller liknande så är det bara att hojta till. Att skicka ett PM via forumet fungerar.

Ett utskick bara inom VG vore ju räserbra...
Verkligen!

Kan Clifford be dina kolla denna sida? Eller skall vi mångtaliga men dödliga mailbomba henne så hon gör det? =)

Clifford

Jag har nu skickat Robins text till Fenix. Skulle vi göra ett mer ingående inslag i Sverox, om hur man arrar airsoft, whfb eller nåt så måste det fixas SNABBT...(gud vad jag upprepar mig, men det är sant...) :roll:

tobias

Sverok Väst håller på med ett nytt nummer av Districted News, det finns utrymme kvar för att få in något om BSK i denna. Jag är sjuk idag vilket köper er lite extra tid. Men jag måste ha informationen när jag kommer till kansliet på torsdag morgon!
Maila till: tobias.eliasson@vast.sverok.se
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Clifford

Districted News? Trodde den upphört? Hur får man ett ex av den idag?

tobias

Den ska få nytt blod nu är tanken. Det ska förhoppningvis gå att anmäla sin adress via hemsidan inom kort.
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Clifford

Ok, jag ska försöka skicka ett urval texter till dig ikväll så kan du ta den som passar bäst helt enligt eget tycke och smak.

Heavy

Ang. Vita rockar...

Har tillslut fått tag på snuckot som ev. kunde fixa dom åt oss.. Han återkommer i början på nästa vecka..

*whiiii*
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Perfa. Nu behövs bara en näve arrangemang till, också. Fixa.
Fick bra idé! Gå till http://stockholm.spelkonvent.se/ och ring alla deras arrangörer och fråga om de vill arra på BSK också!

Eller så gör man en PR-avstickare till Stockkon, borde löna sig med tanke på hur nära i tiden det är.  :!:


En sak till: Har pratat med Molle (linconräv), och han säger att mannen som gjort Lincons databas måste kontaktas, han bor i Gbg. Vem tar kontakten?

Clifford

Ok, lite info. I Kramfors (av alla ställen) har nån jävla överlöpare fått för sig att arrangera "Kramcon" den 4-6 november. Ja se Kramforsare...;)

Sen har vi ju Sillycon i Mora 4-6 november...

Dessutom går ju Uppcon 1-3 november

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"Ok, lite info. I Kramfors (av alla ställen) har nån jävla överlöpare fått för sig att arrangera "Kramcon" den 4-6 november. Ja se Kramforsare...;)

Sen har vi ju Sillycon i Mora 4-6 november...

Dessutom går ju Uppcon 1-3 november
Se där ^^

Vi som är därifrån tror att det är lajvgruppen (Ångermanälvorna?) som ska ha det, och att det blir mest lajv av allt. Vi gissar iaf på lite dåligt uppslut. Men man ska aldrig säga aldrig :>

tobias

CitatEller så gör man en PR-avstickare till Stockkon, borde löna sig med tanke på hur nära i tiden det är.
Jag ska till Stockholms Spelkonvent och kan sätta upp affischer och motsvarande. Ge mig en t-shirt att bära så gör jag det också...
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

tobias

CitatEn sak till: Har pratat med Molle (linconräv), och han säger att mannen som gjort Lincons databas måste kontaktas, han bor i Gbg. Vem tar kontakten?
Joakim Molin alltså? Han är nästan granne med mig här i Göteborg, vad ska jag prata med honom om?
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.