40K-skirmish

Startat av Barcus, maj 25, 2004, 00.16

Föregående ämne - Nästa ämne

Barcus

Freddy är en banger han stack juh as tidigt från krogen juh. :evil:
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Lobotommie

Citat från: "Barcus"Freddy är en banger han stack juh as tidigt från krogen juh. :evil:

Det har ju inget med skirmishen att göra!!! :evil:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Barcus

neee men det vte jag väll (men lite efter som han sa att han var på krogen i stället för att spela med oss)
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Lobotommie

Nä men en annan var ju på krogen också så det var ju jävligt bra att han inte lirade :twisted:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Barcus

Jag vill spela o du söta, Stora, Starka Ewers.... :roll:  :wink:
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Lord Black

Om ni får för er att ni skall spela unde dåm två komande helgerna så får ni klara er utan min plasma pistol, jag skall tyvär åka till Finland och träffa släkten :(
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Lord Black

Är äntligen tillbaka efter en plågsam släktträff i Finland och nu vill jag spela, så är det möjligt att få en spelning på fredag, lördag eller i värsta fall söndag :?:
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Björn

Jag vill oxå spela, det var längesen med tanke på att jag missade förra spelningen.

Ewers

Om det är så att städveckan är klar imorgon fredag kan det mycket väl bli spelning i den nyastädade lokalen. Är inte städveckan klar kommer jag istället att städa.
Det blir då i så fall tidigast 18.00 eftersom jag säkert kommer vilja njuta av solen en liten stund.

Som vanligt går det att hoppa in i kampanjen om man så vill. Man blir inte lika fräck som "veteranerna" men nästan.

/F

Barcus

Efter som att jag som vanligt kommer vara i Varberg och sypa sönder mig själv under helgen kan inte nån skicka ett sms till mig om det blir spelning under helgen så jag vet om jag måste snabba mig hem för att kunna vara med...  :roll:
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Lobotommie

Kriiiiiiiiig!!!!!! :evil:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Barcus

hallå blir det nån spelning snart eller var juh hur längesen som helst vi spela juhe.... :cry:
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Lobotommie

Citat från: "Barcus"hallå blir det nån spelning snart eller var juh hur längesen som helst vi spela juhe.... :cry:


Barcus Knarkus skrev samma på Wfb-skirmishen  :wink:

Men jag håller med honom jag vill sänka mitt chainsword i lite kättare! :twisted:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Barcus

Hmm det kanske är för att jag skulle villa spela lite skiri.... det kunde vara kul att göra det nu vad hyfsatlänge sen och det blir en anledning till at inte gå ut och sypa skallen av mig en helg till.... :?
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Lobotommie

Citat från: "Barcus"Hmm det kanske är för att jag skulle villa spela lite skiri.... det kunde vara kul att göra det nu vad hyfsatlänge sen och det blir en anledning till at inte gå ut och sypa skallen av mig en helg till.... :?

Nä du har rätt det är inget bra för dig, den där alkoholen påverkar dib stavning :wink:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"