Samköp Magic Booster Displays

Startat av Reifu, september 13, 2010, 07.55

Föregående ämne - Nästa ämne

Reifu

Som jag diskuterade lite lätt med några av er igår så har jag undersökt möjligheterna att gå ihop och beställa displayer till ett bra pris från Tyskland (naturligtvis engelska kort).

Efter att ha pratat med Billy och insett hur många displayer som går åt på alla drafter etc, så har jag räknat lite "större" då man kan få fri frakt vid beställning av 7+ displayer. Och då euron även fallit i värde lite på senaste kan vi nu få ett pris på 900kr per display, dvs 25kr per booster.

Så länge euron är stabil är detta något vi kan beställa återkommande när vi vill, och vilka expansioner som helst. Beställer vi bara 3-6 displayer blir det 960kr per display istället, men att få ihop 7+ bör gå ganska lätt för det mesta, speciellt vid varje ny expansion.

Beträffande Scars of Mirrodin så skickar de med DHL ett par dagar innan release, så har vi tur kan vi eventuellt ha boostrarna redo inför söndagen efter release, kan dock inte lova något så klart.

Jag tänkte det var lika bra att skriva om det här, så kan alla fundera lite på det. Även så Billy kan undersöka och se om det här är bättre än hans befintliga deal.

Om ni vill vara med och köpa Scars of Mirrodin kan ni antingen skriva här eller meddela mig nästa söndag. Jag kommer lägga beställningen måndag nästa vecka så allt säkert är klart inför releasen. 900kr per display är det som gäller då jag förmodar att vi bör få ihop 7+ displayer utan problem. Annars får jag väl köpa en massa själv och ha till söndagsdrafterna.  :P

Mvh
Leif

JElfving

Låter kanon! Jag vill ha 2 displayer.

Brain

Tomas Davidsson

Plutonergy

Härligt, tar någon på sig, t.ex leif att ordna så vi har boosters till releasen? så inte alla sprättar sina displayer och vi inte har något draftmatreal :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Reifu

Självklart ser jag till att skaffa in några displayer extra!  :)

Plutonergy

Citat från: "Reifu"Självklart ser jag till att skaffa in några displayer extra!  :)

Det är knas på M11 härifrån btw. Jag kommer inte kunna ha några M11 nu på söndag, bara gamla Eldrazi, har du någon M11-display möjlighet?

Skall även skriva Drafttråden...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

får se hur det ser ut när jag får pengar osv, men kan vara intresserad
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Jag har själv beställt displayer idag ihop med min vanliga vän samma pris som dina Leif, jag byter dessutom en del mot egen arbetskraft vilket underlättar, however jag får som sagt vänta på att få dem jättebra om du ordnar till releasen.
Jag ser fram emot att vi hjälps åt att ordna boosters åt alla för kommande söndagsdrafter.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robin

Finns det fortfarande plats för displaybeställning? I så fall tänkte jag ta en med! :)

Scars då.
Jag vann combat med 13.

Reifu

Då var det beställt, totalt 22 displayer.  :shock:

Det kan eventuellt finnas någon extra att köpa för dem som inte förbeställde, beror lite på hur mycket som går åt första veckan.

Eftersom jag ligger ute med rätt mycket pengar (som ni förstår) så ser jag gärna att folk betalar så fort de kan.

Beställt av geddonfolk:

Nils 1st
David 2st
Pannan 1st
Brain 2st
Elfving 2st
Markus 2st

Betala in 900kr * antal till (bokstaverat för att inte någon randombot skall sniffa upp mitt nummer):

Clrnr:  åttafyraåttanollsex
Kntnr: nioettfyrasjunollnioettfyratvåsex

Glöm inte uppge namn som meddelande. Vi får se om vi hinner få displayerna till nästa helg, det beror lite på hur snabba DHL är. Annars kommer det i början av veckan efter, kanske vi kan träffas t.ex. onsdag kväll i så fall för dem som vill ha sina boxar asap.

// Leif

Robin

Kom jag med i beställningen?
Jag vann combat med 13.

Reifu

Du var inte påtänkt när jag lade beställningen nej, men jag kan ge dig en av mina om inte annat så betalar du in får du en.  :D

Robin

Jag vann combat med 13.

Brain

Min internetbank vill veta vilken bank det skall till.
Tomas Davidsson

Reifu