Brädspelsdag på Börshult Gård 27/12

Startat av Jokkoman, november 11, 2008, 08.22

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

Håller med ovanstående beröm :D det var en väldigt lyckad tillställning, ser redan fram emot nästa :)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Jokkoman

Tack själva för att det blev en så trevlig dag tillsammans. Blev nog så bra det kunde bli.
Pappa hade varit lite småorolig innan på vad det var för gangsters som skulle komma, men han var glatt överaskad över att alla var så trevliga. Så vem vet, blir det något nästa år så kanske han är med på ett parti :)

I övrigt så hittade jag ett kuvert på parkeringen igår ett gråt med "God jul Jonathan önskar mormor" nått i den stilen. Jag gissar på att det är din brorsas Peter?
Tar med det nästa gång jag är på geddon...

Gott Nytt!
//Men vad vet jag

Fluff

Citat från: "Jokkoman"...ett kuvert på parkeringen igår ett gråt med...

verkar vara ett sorgligt julkort?  :)

kunde inte låta bli...
ät en makaron till!

biggabush

\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Usually_Insane

stämmer, han skulle bli glad om han får den tillbaka, så ge den gärna till mig Muahaha ;)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Ewers

Är det bara jag som fick influensan efter lördagen...  :cry:

Det är tråkigt att vara sjuk!

/F

pannan

Nope, jag känner mig ganska risig också

Jokkoman

Jo skojjar du eller. Har inte varit såhär dålig på flera år. Så bli nyår med varm filt och xbox ikväll.

Blir väl så med massa människor på samma ställe, särskilt såhär i jul då det ofta är förkylningstider.
Eller skyller vi på sushin :D
//Men vad vet jag

soulreaper

Tack jocke!! Influensan kan ni nog inte skylla på sushin då även jag har varit askass! så där lagom roligt nyår blev det...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Jokkoman

Hehe ne jag var nog mest ironisk :P

Men känns som om de flesta är på bena igen o redo att battla på torsdag, så det är najs.
//Men vad vet jag