Glorantha second age söker nya spelare

Startat av snoffaz, december 07, 2009, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

snoffaz

Tack så mycket, låter gött. Ha en riktig God Jul nu alla, så ses vi inom en snar framtid.

nemesiswar

vad sägs om ett extra inlagt spel tillfäle 2/1-10
hur många kan det?

snoffaz


Usually_Insane

Preliminärt ja, med reservation för ändringar
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

nemesiswar

herr von kans (tvungen att skriva för han eftersom han suger :p) kan också så då kör vi!

13.00 gäller

Usually_Insane

en sedelärande berättelse om hur man bland fester och roligheter läser totalt fel, Trodde det var den tionde det gällde... Iaf kan jag bara spela till och med klockan 17.00 imorgon... om folk inte har något emot ett kortare speltillfälle?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

nemesiswar


nemesiswar

Citat från: "nemesiswar"spel tillfällen 2010:
januari
2/1 AVKLARAT
16/1
30/1 INSTÄLLT

februari
13/2
27/2

mars
ingenting gratis improvements rolls (semseter i thailand wohoo!)

april
10/4
24/4 MÖJLIGT INSTÄLLT OSÄKER

maj
1/5
15/5

juni
12/6
26/6

man måste ligga ett steg fram i tiden :)

nya datum uppe

Usually_Insane

nästa är den 13/2 antar jag, skriver ner det imorgon på almenackan (om jag kommer ihåg)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Napprix


nemesiswar

Citat från: "Usually_Insane"nästa är den 13/2 antar jag, skriver ner det imorgon på almenackan (om jag kommer ihåg)

strålande :)

Napprix

Om inte den nya killen hör av sig så tycker jag att vi kollar om vi kanske kan hitta en random kille ifrån geddon som kanske vill vara med tycker jag eller om ni känner någon som vill vara med?


:twisted:  :twisted:  :twisted:   Mohaha!!

nemesiswar

låter bra för min del om peter godkänner också så kan la christopher edita ämnet och lägga till *söker en till spelare till*

Usually_Insane

duse, wa? vaddå? har jag missat något? det känns som om jag missat något
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

nemesiswar

ok jag trodde du var med i konversationen om en till spelare :p

min åsikt är att 5 pers i spelgruppen är ganska bra vad anser du om det?