Prova-på kampanj i DnD 4e

Startat av Den Gamle, april 17, 2008, 08.48

Föregående ämne - Nästa ämne

Judas

Citat från: "deadbolt"ehum, ska skriva in strax, det är ju så många datum..

ja det kanske är dax snart?

deadbolt

glädjedödare som jag är kan jag nog få till en helgspelning  tidigast i september.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Den Gamle

Nu orkar jag inte vänta längre utan bokar in Söndagen den 17/8 för grupp 2. Sala kommer förmodligen inte vara med och Marcus har ju inte svarat men vi försöker köra ändå.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Jimp

betyder det att det är tomma platser? var väl förgjorda karaktärer eller hur? jag tar gärna en av dessa eventuella platser.
Vad är det för karaktärer dom skulle ha kört?
Ill dance for Gil!!

Den Gamle

Sala kommer att vara med framöver och jag vågar inte uttala mig om huruvida Marcus kommer vara med eller inte. Däremot så har Stefan hoppat av så hans plats kan du få om du vill.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Jimp

ja gärna, vad hade han blivit tilldelad för karaktär?
Ill dance for Gil!!

Den Gamle

Vet ej, kolla den här tråden!
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Gobbos Spider

Det stämmer. Jag insåg att 8 spelgrupper var lite väl mycket och jag har ju nöjet att spela med Erik som ledare i hans Eberron kampanj.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Raslurbat

17/8 är check på mig  :D
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Den Gamle

Söndagens spelning med Grupp 2 blir på Geddon klockan 13.

Med förbehåll för om alla rum är bokade, jag kollar idag.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Judas

Okej jag är på. Vilka mer blir vi nu???

Robin

Jag vann combat med 13.

Dina

När och var på lördag?
So long, suckers!

Den Gamle

Geddon klockan 13. Om någon har vägarna förbi får de gärna boka ett rum, helst terracotta.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Den Gamle

Förslag på nya datum:

Grupp 1 (Peter, Patrik, Jimp, Ewers och Dina)
Lördag 30/8
Söndag 31/8
Söndag 21/9
Söndag 28/9
Lördag 4/10
Söndag 5/10
Lördag 11/10
Söndag 12/10

Grupp 2 (Sala, Larsa, Micro, Marcus och Robin)
Lördag 30/8
Söndag 31/8
Söndag 21/9
Söndag 28/9
Lördag 4/10
Söndag 5/10
Lördag 11/10
Söndag 12/10
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914