WHFB - Liga

Startat av Robin, november 06, 2007, 14.43

Föregående ämne - Nästa ämne

Ola

Tråkigt att höra.
Vi får hoppas att du kan hitta en lucka i programmet och kika ner längre fram. Skriv upp ditt intresse i länken där man söker motståndare till Warhammer isåfall.
Ha det gott!
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

krexx

Självklart!!

Är alltid sugen, så det gäller bara att få till en lucka!
Vi ses när vi ses, until then... be well!

fia

någon som har tid att spela någon gång i morgon? blev ändrade planer så jag har hela dagen ledig..
ny i stan

fia

någon som jag inte mött som har tid att spela i veckan.. eller nästa vecka? kan lite när som..
ny i stan

jättem jorme

fia! vi har ju inte mötts i ligan kan du på fredag   /klas

fia

fredag är den enda dagen denna veckan jag hade något inplanerat så just den dagen kan jag inte.. om inte vi börjar spela super tidigt och är klara till tolv då jag ska iväg på jobb..
ny i stan

jättem jorme

synd.. kanske lördag då?

dilba

Jag tror inte vi har mötts i Ligan Fia.
Kan ta en match under helgen.

fia

jättem jorme: jag slutar fyra och kan ta mig dit efter det.. men jag jobbar på knalleland så det tar mig en stund att komma dit.. ca 45min tror jag..

dilba: om jag ska spela efter fyra på lördag hinner jag nog inte med att spela mer den dagen om jag inte vill komma hem sent.. men om söndag går bra så slutar jag även då fyra och ska då oxå bara ta mig till geddon..
ny i stan

Robin

Jag måste spela mer, men är upptagen som f-n fortfarande. När vill folk spöa på mig?
Jag vann combat med 13.

Patrik

Robin det är du inte ensam om.

Vad sägs om nån gång till nästa helg?
Blood for the blood god.

Robin

Det låter bra Patrik. Next weekend, prepare to kick my ass! :)
Jag vann combat med 13.

Ola

Ligan lever! Jag är positivt överraskad.
Själv har man John och Henk kvar, men dom varken hör av sig eller svarar på mess. Kanske detta message hjälper...?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Patrik

Robin när vill/kan du?

Lördag funkar fint för mig men vill gärna äta vid 1-2tiden (på dagen that is). Bortsett det så är det bara att säga en tid (helst efter 08.00 och före 23.00 dock)
Blood for the blood god.

fia

eftersom ingen av mina motspelare bekräftade spelningen har jag då fortfarande inte fått spelat.. är i borås hela helgen om någon vill spela..
ny i stan