D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Shump

Ska kanske lägga till att jag kanske inte kommer förrän nån gång efter 18:e/19:e dec så den helgen funkar nog inte så bra för mig heller.

Dennis

Så just nu ser det ut som det blir helgerna efter jull?
Som det ser ut nu passar det bra för mig : )

TheRevenger

nu e de 2 veckor kvar till jul, någon som har funderat på när dom vill spela än? funderar själv på söndagen den 26 och sen runt 1-2'a jan. skriv vad ni vill/tycker om de etc, tack^^
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Nice, nice!
Håller med Erik om den 26:e, det ska inte vara några problem för mig att spela då heller. Har inte heller några planer under resten av helgerna, så jag slänger upp de datumen också. :)

26/12 - Martoow
1/1 - Martoow
2/1 - Martoow
8/1 - Martoow
9/1 - Martoow

Vi skulle kunna ta diskussion om vardagskvällar när vi träffs om alla är sugna på lite extra spelande. Det är väl egentligen bara FiBes jobb som begränsar där misstänker jag(mitt pluggande går att planera lite hur som helst bara jag är klar innan deadline).

Förresten, min MSN blev kapad och jag blev av med alla kontakter så det är lättast att få tag på mig om ni ringer till min mobil eller skriver en rad på facebook. (y)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

FiBe

Jag kan spela på helgerna och vissa vardagar. Eftersom jag arbetar i två skift kan vi nog spela lite de dagar jag slutar kl 13.00, vilket jag gör i två veckor framöver nu. Så det går nog att lösa :)

26/12 - Martoow, FiBe
1/1 - Martoow, FiBe
2/1 - Martoow, FiBe
8/1 - Martoow, FiBe
9/1 - Martoow, FiBe

TheRevenger

dessa är fasstställda att jag kan

26/12 - Martoow, FiBe
1/1 - Martoow, FiBe
2/1 - Martoow, FiBe, Erik
8/1 - Martoow, FiBe, Erik
9/1 - Martoow, FiBe, Erik
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Citat från: "FiBe"Jag kan spela på helgerna och vissa vardagar. Eftersom jag arbetar i två skift kan vi nog spela lite de dagar jag slutar kl 13.00, vilket jag gör i två veckor framöver nu. Så det går nog att lösa :)

Betyder det att du kommer kanske kunna spela under dagarna som kommer denna veckan? Vore bra om vi kan försöka bestämma vilka dagar det kan vara typ snart.

Kan alla dagar vill bara veta lite innan så man kan planera lite grann. 12:e och 13:e jan kan jag inte spela då jag ska skriva tenta i gbg på morgonen den 13:e och åker dit kvällen den 12:e.

26/12 - Martoow, FiBe, Julian
1/1 - Martoow, FiBe, Julian
2/1 - Martoow, FiBe, Julian, Erik
8/1 - Martoow, FiBe, Julian, Erik
9/1 - Martoow, FiBe, Julian, Erik

Carl

Hej hej! Jag har inget speciellt inplanerat just nu så jag kan nästan närsomhelst.

26/12 - Martoow, FiBe, Julian, Carl
1/1 - Martoow, FiBe, Julian, Carl
2/1 - Martoow, FiBe, Julian, Erik, Carl
8/1 - Martoow, FiBe, Julian, Erik, Carl
9/1 - Martoow, FiBe, Julian, Erik, Carl

FiBe

Jag kan spela på vardagarna denna veckan och nästa vecka. Men eftersom jag går upp 04.20 på morgnarna så är det bäst om vi inte spelar längre än till sju eller åtta på kvällen. Men om det blir nåt denna veckan är det bra om jag får reda på det ganska snart eftersom jag måste köpa julklappar nån dag också :)

Shump

DEt är nog du som bestämmer, vi vet ju inte dagarna :P jag är på denna veckan som kommer.

Carl

Just det, innan jul blir kanske lite mekkigt, måste också köpa julklappar och grejer... men om nån säger en dag kan jag se om jag kan...

Shump

Oj, jag missförstod det visst. FIbe skulle tydligen kunna alla de dagarna. Funkar väl för mig också. Behöver väl också åka å köpa klapper nån dag men annars är det chill.

Shump

Förslag på spel nu på torsdag. Har pratat med de andra, kan du då erik?

TheRevenger

jag kan nu på torsdag, vart hur när och så bara^^ har hört 1 hos dennis eller martin.
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Carl

Det är kalas på annandan så jag kan inte spela då, men som det ser ut nu kan jag spela alla andra dagar.