D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

TheRevenger

Jag har gått och blivit sjuk så kan inte vara med i helgen.
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

ack då! Aja vi får väl satsa på vecka 32 då istället.

TheRevenger

så hur ser v32, ut för alla? vilka kan när och när inte? martin sa att dennis inte kunde måndag men sen då? :) själv ska jag inte göra något speciellt, kanske måla lit å så men det går alltid att lösa, skriv av er ;P
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Hej!
Jo, det är mycket riktigt att Dennis inte kan på måndag, så första speldagen blir då -uppenbarligen- på tsidagen. Jag har fått grönt ljus om att vi kan vara hos mig en av dagarna i andra halvan av veckan, och jag antar att vi kommer att vara hos Dennis en av dagarna, eftersom det inte blev av senast.
Förslagsvis:
Tis: hos Dennis kl12:00
Ons: hos Carl kl12:00
Tor: hos Martoow kl12:00
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

Jag kan spela onsdag, torsdag, fredag, jag hade helt glömt jag har klipptid på tisdagen kl 15:30... men 3 dagar kanske blir ganska lagom iaf? vi hinner ju en hel del på det :) d.v.s om vi inte tappar den röda tråden :) ledsen för besväret dock.

Edit: Vi kan vara här, alla de nämnda dagarna, det ska inte vara något problem, sålänge vi inte väsnas allt för mycket mitt i natten då min styvfarsa jobbar tidigt. Men det brukar inte vara något problem, jag dundrar på ganska bra med musiken i vanliga fall :)

TheRevenger

då ser det ut så här för tillfället:
Ons: hos Carl kl12:00
Tor: hos Martoow kl12:00
Fre: hos Dennis kl12:00
några invändningar?

jag kan alla de dagarna.
gör gärna så här:

Ons: hos Carl kl12:00 -Erik,
Tor: hos Martoow kl12:00 -Erik,
Fre: hos Dennis kl12:00 -Erik,

MvH Erik
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Låter bra

Ons: hos Carl kl12:00 -Erik, Julian
Tor: hos Martoow kl12:00 -Erik, Julian
Fre: hos Dennis kl12:00 -Erik, Julian

Martoow

Ons: hos Carl kl12:00 -Erik, Julian , Martoow
Tor: hos Martoow kl12:00 -Erik, Julian, Martoow
Fre: hos Dennis kl12:00 -Erik, Julian, Martoow

Det finns en liiiiiiiten risk för att jag måste byta dag med Dennis. Men då får ni senast reda på det hos Carl på onsdag.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

FiBe

Jag skriver för Carl också.


Ons: hos Carl kl12:00 -Erik, Julian , Martoow, FiBe, Carl
Tor: hos Martoow kl12:00 -Erik, Julian, Martoow, FiBe, Carl
Fre: hos Dennis kl12:00 -Erik, Julian, Martoow, FiBe, Carl

Dennis

Ons: hos Carl kl12:00 -Erik, Julian , Martoow, FiBe, Carl, dennis
Tor: hos Martoow kl12:00 -Erik, Julian, Martoow, FiBe, Carl, dennis
Fre: hos Dennis kl12:00 -Erik, Julian, Martoow, FiBe, Carl,dennis

TheRevenger

verkar vara prel v42 helg.

<kan inte då, fyller år den söndagen. kanske på lördagen men det är ett stort kanske>
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

TheRevenger

kan ej denna lördag som kommer.
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Hej alla glada!

Nu börjar det då bli dags igen för lite D&D-spelande.
Det är tänkt att vi ska spela vidare på the savage tide nu till jul och kanske hinner vi till och med spela klart.
Jag skulle som vanligt behöva en liten recap om vad som hände senaste gången vi spelade, det börjar bli lite luddigt för mig.

Hursomhelst:
FiBe och jag kommer bara att kunna spela på helger. Jag har inget jullov från mitt pluggande och FiBe arbetar, ack!
Jag spelar helst inte den 24:e och den 25:e december av förklarliga skäl, men de andra helgerna ska funka utan problem. :)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Funkar bra för mig!

Men suck då har vi bara 3 helger typ att spela på ):

TheRevenger

har inget bestämt att göra någon helg i december, dyker ett jobb upp så kan de bryta, men eftersom chansen  är liten stör det troligast ej :) kan hända att någon gång mellan den 18-19-20:e kan jag vara bokad men först eftermiddag/kväll första andra jan är en helg som vi skulle kunna ta i bessittning, om många inte har planer för huvudvärk dvs :)
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured