D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

TheRevenger

känns som att de vore bra:)
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Gott! Jag borde kunna då också. Vet itne om jag jobbar då men kommer iaf kunna helger och eftermiddagar.

Har nån hört med dennis?

Dennis

Kan alla dagar, det brukar inte vara något problem

Shump

Är det någon som vet något mer om vilka dagar det blir mer exakt?

Jag har lite lurig anställning :P jag jobbar beroende på hur mycket mitt företag vill ha mig och hur mycket jag själv känner att jag vill jobba. Jag har därför inget absolut datum när jag slutar jobba, men jag skulle samtidigt kunna anpassa mig rätt mycket å säga till min chef vilka dagar jag inte vill jobba. Därför vore det bra om folk kunde kolla upp exakt vilka dagar de kan.

I övrigt så kommer jag väl kunna alla helgdagar samt eftermiddagar. Men som sagt, om det visar sig att det bara är några få dagar som alla andra kan så kan jag anpassa mig och ta ledigt de dagarna.

Tar för övrigt i antagande att det fortfarande är 1:a - 16:e aug som gäller.

Carl

Hej hej!

Jag är inte helst säker på när jag kommer tillbaka till göteborg exakt, men som tidigast den 1:e augusti, tveksamt om vi kommer kunna spela då. Det är lite oklart exakt när vi kommer bli färdiga med vårat projekt, vi är väldigt nära slutet nu, men det kan hända att vi kan behöva dra över några dagar, men säg den 4:e som senast iaf, men jag kan posta igen sen när det närmar sig.

Jag har också fått reda på nu att jag kommer börja jobba igen senast den 18:e augusti så då måste jag vara tillbaka på chalmers. Kan hända att jag måste dit innan och prata och fixa kontrakt och grejer innan men jag har inte hört nåt om det än, men säg omkring den 15:e borde väl vara den sista spelbara dagen...

Carl

Kommer tillbaka till borås menar jag ju xD

FiBe

Hej alla

Jag jobbar sent från 1:a till 5:e augusti vilket innebär att jag inte kan spela de dagarna då jag slutar 21.00. Men på helgen kan jag och veckan efter, 8:e till 12:e, slutar jag tidigt så då kan jag också spela efter klockan 13.00 på dagarna.

TheRevenger

jag har inget bestämt direkt så, ska kunna alla de dagar, men vill gärna ha ett par datum snart så familjen inte bestämmer något innan er-.-'
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Då låter det som att vi i alla fall kan spika de två helgerna(6:e, 7:e och 13:e , 14:e) då alla verkar kunna på helgerna.
Jag är nu klar med pluggandet också för den här sommaren, så jag bör kunna spela vilken dag som helst. Bra va?

Erik, du skulle kunna säga till din familj att du kan komma att ha speldagar med oss de kommande veckorna. Även om de kanske vill planera något i så fall så har du ju åtminstone gett dem en förvarning om att det kan krocka, har jag rätt?

Ska nu ta och damma av böckerna, alla character sheets och mina tärningar. 8) Väl mött!
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Hålgerna låter nice! Vi kan  ju börja spela 6:e 7:e och bestämma på söndag om vi behöver boka nån mer dag i veckan därpå.

Dennis

Det låter bra, jag kan spela alla dagar dock, så är gärna på för mer spel / något annat kul om någon har lust =) kanske finns något annat rollspel en del av oss kan dryga med medans inte alla har möjlighet att komma =)

Carl

Nu nästa helg ska inte vara några problem att spela. Kommer antagligen kunna spela alla dagar veckan därpå, vet inte riktigt hur den andra helgen ser ut, typ när jag borde vara tillbaka i gbg och sånt, så kan inte säga as mycket om den, men den borde nog vara spelbar ändå tror jag :)

Dennis

Det låter bra, men har vi spikat 6:e och 7:e nu eller?

Carl

Jupp jupp, ser ut som att alla kan då.

Shump

Yo yo! VI kommer inte vara hos martin i helgen utan hos calle balle!